שלדג.

asael

New member
שלדג.

לאנשי המילואים אשר ממלאים את תפקידם בהעברת גיבושים נשלח כידוע חוזר שבו הם מתבקשים להמליץ על אנשים צעירים בעלי נתונים גבוהים , שלפי דעתם מתאימים ליחידה שלהם כדור הבא. חבר של אבי , אשר מעביר גיבוש שלדג [לא יודע אם את המשולב או את המיוחד לשלדג] מוכן להמליץ עלי. השאלה היא כדלקמן: האם הוא יכול לדבר עם חבריו מהשייטת ולהמליץ עלי לשייטת , או רק לשלדג? הרי הוא מבין בזה , הוא מעביר גיבושים , הם לא יקשיבו לו? ביום הסיירות עושים את אותו הדבר. אם אני עובר ביום הסיירות לשייטת , אני יכול גם ללכת לגיבוש לשלדג או שאני צריך לעבור את המשותף עם מטכ"ל , או שאני לא יכול ללכת בכלל, או לעשות שייטת ומשם לעבור בלי גיבוש לשלדג?
 

amir18

New member
טוב..

אני מבין שאתה עוד לפני יום סיירות. כדי להגיע לשלדג הסיכוי הגדול ביותר הוא להגיע לגיבוש מטכ"ל. ולכן ביום סיירות אתה חייב לקבל רק מטכ"ל, ואם אתה מקבל שייטת אין העברה למיון מטכ"ל. גיבוש שלדג העצמאי תקבל אם סיימת גיבוש חובלים או גיבוש שייטת. הסיכוי בגיבוש העצמאי של שלדג הוא זעיר והגיבוש קשה הרבה!! יותר ומרוכז. סך הכל יומיים לעומת חמישה! אם הבחור שמעביר את הגיבוש העצמאי של שלדג רוצה להמליץ על מישהו אני מוכן להתנדב;) שיהיה בהצלחה בינואר.
 

asael

New member
שאלות הבהרה.

אם ביום סיירות אני עובר שייטת , אני מקבל זימון לשלדג עצמאי ואם אני עובר למטכ"ל , אני עושה את הגיבוש המשותף? הם בעצם רוצים אותי יותר אם אני עובר לשייטת וינסו לקחת אותי משם? ואם עברתי שייטת , אני יכול ללכת גם לגיבוש שייטת וגם לגיבוש שלדג אחד אחרי השני? מה אם אני עובר את שניהם? גיבוש שלדג הוא רק יומיים?! אם הבחור ממליץ עלי , הוא יכול להמליץ עלי גם לשייטת או רק לשלדג? אם הוא ממליץ , אני יכול להיות קצת פחות טוב אבל לעבור בגלל ההמלצה?
 
למעלה