שלדג שייטת 13
שלום לכולם! אני תלמיד כיתה י"א הולך בקיץ לגדנ"ע צלילה. לפי מיטב ידיעתי כל מי שהולך לגיבוש שייטת 13 ומסיים אותו זכאי לקבל גיבושון שלדג או 669. השאלה שלי אם גם אני במידה ואני יסיים את הגדנ"ע והגיבוש בקיץ אוכל לקבל זימונים לשלדג וכו..- (האם זה בעצם תקף גם לגבי גד"נע צלילה-גיבוש) תודה רבה
שלום לכולם! אני תלמיד כיתה י"א הולך בקיץ לגדנ"ע צלילה. לפי מיטב ידיעתי כל מי שהולך לגיבוש שייטת 13 ומסיים אותו זכאי לקבל גיבושון שלדג או 669. השאלה שלי אם גם אני במידה ואני יסיים את הגדנ"ע והגיבוש בקיץ אוכל לקבל זימונים לשלדג וכו..- (האם זה בעצם תקף גם לגבי גד"נע צלילה-גיבוש) תודה רבה