שלב המירוץ במאפיה....

שלב המירוץ במאפיה....

תשמעו השלב הזה ממש קשה. כבר שעתיים אני לא מצליח לעבור אותו! כאילו-גם להיות מקום ראשון וגם אחרי 5 סיבובים?? גם ככה קשה להשתלט על האוטו. יש לכם איזו שיטה או משהו כדי לעבור את זה?
 

asafgolan

New member
יש שיטה...

אני זוכר אותה בערך: קצת לפני הצ´ק פוינט הראשון, יש שביל צדדי מצד ימין. כנס אליו ותמשיך לסוע בו, עד שתגיע לקצהו, אבל ממש לפני שאתה נכנס בחזרה לכביש תלחץ על כפתור האפס הגדול (insert). זה יקח אותך לסוף המסלול, ואז תצטרך לסוע רק כמה מטרים כדי להגיע לקו הסיום. עשה זאת 5 פעמים עד לסיום המרוץ.
 

ƒire

New member
יש עוד דרך...

מתאמצים ומנסים ובסוף עוברים ומרגישים גאווה אמיתית.
 

asafgolan

New member
fire צודק, זו באמת תחושה נהדרת!

אני עברתי בלי השיטה שהזכרתי (אבל אני יודע שהי עובדת מאה אחוז). אז אומנם כנראה איבדתי כמה שנים בנסיון לעבור את השלב, אבל תחושת הנצחון שהייתה לי אח"כ, הייתה שווה את זה!
 
אני אתן לעצמי עוד כמה פעמים.

ואם אני לא אצליח-אני אנסה את השיטה שלך!! תודה
 
למעלה