יבואן עיזים
New member
שלב המירוץ במאפיה....
תשמעו השלב הזה ממש קשה. כבר שעתיים אני לא מצליח לעבור אותו! כאילו-גם להיות מקום ראשון וגם אחרי 5 סיבובים?? גם ככה קשה להשתלט על האוטו. יש לכם איזו שיטה או משהו כדי לעבור את זה?
תשמעו השלב הזה ממש קשה. כבר שעתיים אני לא מצליח לעבור אותו! כאילו-גם להיות מקום ראשון וגם אחרי 5 סיבובים?? גם ככה קשה להשתלט על האוטו. יש לכם איזו שיטה או משהו כדי לעבור את זה?