יש הגדרה מאוד ברורה ל"קצר"
לפי מה שאתה אומר כל רכיב חשמלי הוא "קצר לא טהור" "קצר" לפי הגדרה הוא חיבור ישיר ללא התנגדות **התנגדות אפס!** במקור מתח. לפעמים אנחנו נוטים להשתמש במושג גם כאשר מחברים למקור מעגל עם התנגדות מאוד נמוכה כמו חוט נחושת או כסף עבים שלא מתקשים להעביר מתח בלי איבוד אנרגיה רב. במקרה של חוט להט (נורה תנור קומקום או קשת לחיתוך קלקר) בכוונה משתמשים בחוט עם חתך דק וחומר עם התנגדות גבוהה בשביל ליצור התנגדות גבוהה ולהמיר את האנרגיה החשמלית לצורת אנרגיה אחרת (חום). לפי כל ההגדרות וכל ה"דעות" על העניין זה לא קצר! ומי שמתעקש שזהוא קצר כניראה לא פתח ספר אלקטרוניקה בחיים שלו, ומנסה לעשות דווקה ולא לקבל את העובדה שהוא טועה, ומטעה.