שלא יגמר

ביגבוס2

New member
שלא יגמר

חושך בחוץ והמנוע דומם.
שמתי מוזיקת רקע אך הגשם הדופק על גג המכונית חזק ממנה והיא נבלעת בתוכו.
מרגיש מוגן בתוך המכונית אך גם מרגיש שההגנה היא שברירית. החושך , הגשם והבזקי הברקים מחדדים עוד יותר את חושי.באופן טבעי הם סוג של איום/סכנה לכל בעל חיים אך במקרה הזה הם משמשים גם ככלי עוטף ,השומר על הפרטיות והסודיות.

מכונית נעצרת ליד שלי. מדוממת מנוע. אורות נכבים.
הדלת לידי נפתחת והיא מתישבת.
היא מושיטה ידיים אל המכנס והיד שלי מושטת אל עבר שדיה.
מתכופפת ועוטפת אותו בחום ורטיבות בשאיבה מהירה אחת.
ידי האחת עוטפת את השד המדהים הזה שלה ומרגישה את הפיטמה המזדקרת.
ידי השנייה מרחפת על שערה ונוגעת בפניה, מרגישה את תנועות פיה.

רעש המציצה ברקע.
הוא חזק מרעש המוזיקה והגשם גם יחד.
רק אותו אני שומע.

רוגע, שלווה ונעימות מציפים אותי
שלא יגמר
 

giligil55

Member
באמת שלא יגמר לעולם


 
הטריק הוא

לא לתת לזה להגיע להתפרצות
למשוך את הזמן של המעשה
אז שתבוא ההתפרצות היא תבוא באטרף
 
למעלה