שכנעו אותי לעבור למק

Pintuk

New member
שכנעו אותי לעבור למק

חברים, מזה זמן רב שאני מתלבט קשות אם לעבור למק. יש לי מחשב P4 ישן מאוד (1.4GHZ) שחפץ שישדרגו אותו.עלתה בפניי האופצייה הטריוויאלית של מחשב PC רגיל רק עם מעבד Core 2 Duo. וכמובן עלתה גם האופציה של מקינטוש (עם אותו המעבד). אבל אני חושש שמע המחשב לא ימלא את כל הצרכים שלי. שהם: (מעט) משחקים, אינטרנט, עיבוד תמלילים, סרטים ומוזיקה. מחשב שעולה 8000 שקל לצרכים האלה הוא מחשב יקר. מה אתם אומרים? שכנעו אותי... נ.ב. אני שוקל לקנות iMac 17 אינצ' עם Core 2 Duo 2GHz.
 

shimy lev

New member
למה שנשכנע אותך???

באמת. אם אתה רוצה את המחשב, את נוחות השימוש, את האפשרויות העצומות- תקנה ותהנה. אם אתה עדיין לא סגור על זה, תמתין. תתבשל עם זה, וכשתחליט לסגור-נשמח לעזור. אין לנו מניות באפל כדי לשכנע כל אחד לקנות... לכן תבדוק את האפשרויות שלך, תחליט על מחשב (רגיל או נייד) שאתה רוצה, ונשמח לענות על כל שאלה שתצוץ. בהצלחה
 

ttg

New member
האמת יש לי מניות באפל :) אבל

קח בחשבון - Core 2 Duo של המקים הם 5600, 7200 ו7400 (ו7600 אם יש 2.33 אני לא זוכר) קח בחשבון שמעבדי אינטל בנייחים של פיסי הם בד"כ E6600 מול T7200 לדוגמא. אפל משתמשים במעבדים ניידים שהם בתדרי שעון נמוכים יותר ובFSB667 מול 1033. מבחינת כוח אבל ההפרשים בין ניידים לנייחים הם די מזעריים בטווח מעבדי ה1.83 - 2.66 ג'יגה...
 

talik3

New member
אני יכול לדבר רק מנקודת מבט אישית

שאחרי שמתרגלים לעבוד עם מק, עם ארגון הקבצים והחלונות, עם התוכנות הפשוטות והמצויינות, קשה מאוד לחזור לפיסי. במקום העבודה שלי כאשר אני עובד על פיסי אני פשוטו כמשמעו מתגעגע למק ולנוחות השימוש. צריך לנסות להשתמש איזו תקופה כדי להבין.
 

Pintuk

New member
שאלה יותר מדוייקת

אין לי בעייה להתרגל לכל מערכת שהיא. אני טיפוס של גדג'טים, טיק טק אני תופס את זה. הבעייה העיקרית שלי היא משחקים. אני משחק קצת במחשב לכן חשוב לי שהביצועים שלו יהיו סבירים בהחלט. לפי מה שאני יודע Radeon X1600 הוא כרטיס דיי מקצועי, השאלה היא האם הוא נותן ביצועים טובים למשחקים שיש במק? למישהו יש התנסתות עם משחקים במק?
 
למעלה