יוצאים לחופש בהרגשה לא טובה, שמענו (6) נ_א_י_ תודה
D danavivi Well-known member אתמול ב- 17:40 #2 אני כתבתי נגאלים / נגעלים, ואם זה נכון אז לדעתי היה צריך לכתוב בהגדרה "יוצאים לחופשי"