שכיבות שמיכה עובד על חזה?

שיזיקון

New member
שכיבות שמיכה עובד על חזה?

כי אני עושה כמה זמן כבר ואין תוצאות. ועוד משהו, מה זה לחיצות חזה?
 

omrikos11

New member
כן

שכיבות שמיכה זה לחזה(וגם ליד אחורית), ייתכן שהחזה שלך לא מתנפח כי שכיבות שמיכה עובד על סיבולת בעיקר ולא כוח. לחיצת חזה זה לשכב על הגב ולהרים מוט עם משקל מהחזה למעלה(90 מעלות) למעשה זה כמו שיכבות שמיכה בדיוק אבל עם הרבה משקל יחסית(שכיבות שמיכה לדעתי זה בערך כמו לחיצת חזה עם 10-15 קילו)
 

Dark Muse

New member
למה רק 7-10 קילו?

שאלה למה כל כך נמוך הרי בעיקרון אתה מרים את כל הגוף שלך כמעט לא? זה לא תלוי במשקל של הגוף? ואם אתה שם רגלים על כסא גבוה זה יותר התנגדות או פחות?
 

מאטריקס

New member
...

לא ממש, הרגליים לוקחות חלק מאוד גדול (יותר מחצי) מהתרגיל ולכן העומס הוא על הרגליים והידיים ופחות על החזה, ולכן ההפעה שלו על שרירי החזה היא רק 7-1 קילו במשקל נורמלי. וגם - אם תשים לב יש אנשים ששוקלים למשל 70 ק"ג ועושים 150 שכיבות שמיכה אבל לא מסוגלים כמעט להרים בלחיצת חזה 45-50 ק"ג... מה זה אומר - שאמנם זה כרוך במשקל הגוף אבל ההתנגדות ממש ממש קטנה לעומת ההתנגדות בלחיצת חזה. ואם אתה שם רגליים על כסא אז אתה בעצם יוצר שיפוע שלילי (כמו לחיצת חזה בשיפוע שלילי אז שכיבות שמיכה בשיפוע שלילי) וכן - ההתנגדות יותר גבוה אך גם - זה לא במיוחד משמעותי. אל תסתמכו על שכיבות שמיכה כאל תרגיל לפיתוח החזה!
 

Mahaoo

New member
זה מוזר כי אני לדוגמא

מרים 52.5 קילו בלחיצת חזה 10 פעמים ולמרות זאת איני מסוגל לעשות יותר מ 50 שכיבות סמיכה (עם מוט של 20 קילו אני יכול להרים אותו כמה שאני רוצה-->חימום 30 חזרות אבל יכול הרבה הרבה יותר) לדעתי אולי זה עניין של נוחות שכן במהלך שכיבות סמיכה אני צריך כל בערך 20 שכיבות "לתקן" את המצב(לא נוח לידיים וצריך לעבור לתנוחה קצת שונה) ובדחיקה אפשר לשים ספוגים ואז זה ממש לא מפריע
 

מאטריקס

New member
אתה רציני? 50 קילו בדחיקה ו- 50 ש..

כיבות שמיכה ?! זה מוזר, תלוי כמה אתה שוקל...
 

Dark Muse

New member
מה זה קשור

זה לפי משקל גוף תחשוב שאתה כבד יותר אם אתה שרירי יותר או שמן יותר ויהיה לך גם קשה להרים וחוץ מזה 50 שכיבות שמיכה זה סיבולת אז כנראה שאין לך סיבולת לעשות 50 שכיבות שמיכה זה לא אומר כלום
 
למעלה