שכונה לבנה

י פ ע ת

New member
שכונה לבנה

ממהרים לארוחה המפסקת, הזום <התימני> פותח והמרק התימני עם חלה מיוחדת מעשה ידי אימי שתאריך ימים כשהקינוח הוא כוס קפה עם כעכים מיוחדים של אמא....אין! אין תחליף לטקס הזה! נכנס הצום....שעות מס´ מאוחר יותר כולנו יושבים בחצר של אמא בכיף, אחים אחיינים , שכנים,מתבדחים צוחקים נהנים מהביחד השכונתי, רואים את העוברים והשבים...<ראיתי אפילו את החתיכה ההיא מהשכונה, ...מהפורום ..כן כן ההיא הערסית קולה חחח, היא מוסרת ד"ש >הבית ממוקם בצומת המרכזית של השכונה כך שכולם עוברים דרכנו...רואים את כל המי ומי שבמשך השנה ניתן לראות אולי בחטף תוך כדי נסיעה . שלווה אמיתית עטופה בלבן....גברים בטליתות...שכונה לבנה! בתום 24 שעות...שוב שולחן ערוך....הזום הידוע , הקובנה עם הרסק החריף ולסיום קפה עם כעכים של מאמא! סגירת מעגל! זה לא קשה וזה אפילו כיף!!!!!!! גמר חתימה טובה לכולנו
 
י פ ע ת המתוקה...

"זה לא קשה וזה אפילו כיף!!!!!!!" - זה בדיוק המשפט שהשתמש בו הרקדן ששאלתי אותו איך זה בלעדייך ביום כיפור... חחחחחחחחחחח.... ד"ש לחתיכה...
 

י פ ע ת

New member
חחחח לא חארם תגיד לי?

שבגללך הוא יהיה קשור עכשיו יומיים באמבטיה? לא חארם? תגיד....מה עוד הוא אמר או יותר נכון עשה? מי היו האדומות הפוטנציאליות ? כמה זמן היה בכללי וכמה צלל? תפקסס לי ת´נתונים....אני רוצה לדעת כמה זמן להשאיר אותו שם!
 
למעלה