שי! אני אשמח מאוד לדבר איתך בצ`אט של סהר אתה יודע איך נכנסים אליו? דרך הצ`ט של תפוז בוא נקבע בעשה מסוימת היום מתי נוח לך? מתי שתגיד אני אהיה שם תחת הכינוי הנוכחי