שי!

שי!

אני אשמח מאוד לדבר איתך בצ`אט של סהר אתה יודע איך נכנסים אליו? דרך הצ`ט של תפוז בוא נקבע בעשה מסוימת היום מתי נוח לך? מתי שתגיד אני אהיה שם תחת הכינוי הנוכחי
 

Hell is beige

New member
אני?

לא יודע אם התכוונת אלי או לשי השני בכל אופן, אפשר לתפוס אות באייסיקיו 6167836
 
למעלה