שי
מנשה נוריאל בחור חביב, אי אפשר לומר כי הוא נכשל בגדול כי הוא הכין קבוצה לליגה ארצית וברגע האחרון הכל התהפך (לטובה!). נתנו לו את הזמן לעשות את השינוי, הוא קיבל שחקני חיזוק רבים ואף הוא בעצמו מודה כי הסגל מבחינתו סגור והוא מרוצה מהסגל. אף על פי כן ולמרות הכל לא הגיע השינוי המיוחל והקבוצה ממשיכה לדשדש בתחתית. המהלך המתבקש הוא החלפת המאמן עם כל הכבוד לנוריאל כמאמן- הוא לא ניצל את ההזדמנות שניתנה לו. אני בעד גיא לוי שיוביל אותנו לחוף מבטחים. שיהיה בהצלחה!!!!
מנשה נוריאל בחור חביב, אי אפשר לומר כי הוא נכשל בגדול כי הוא הכין קבוצה לליגה ארצית וברגע האחרון הכל התהפך (לטובה!). נתנו לו את הזמן לעשות את השינוי, הוא קיבל שחקני חיזוק רבים ואף הוא בעצמו מודה כי הסגל מבחינתו סגור והוא מרוצה מהסגל. אף על פי כן ולמרות הכל לא הגיע השינוי המיוחל והקבוצה ממשיכה לדשדש בתחתית. המהלך המתבקש הוא החלפת המאמן עם כל הכבוד לנוריאל כמאמן- הוא לא ניצל את ההזדמנות שניתנה לו. אני בעד גיא לוי שיוביל אותנו לחוף מבטחים. שיהיה בהצלחה!!!!