שיתוף

שיתוף

רציתי לשתף אותכם האקס שלי נטש את הילד הקטן שלו בן ה3 שבועות ואת הבן השני הסובל מקשיים בהתפתחות עזב את הבית לטובת אישה המבוגרת ממנו במספר שנים והוא עשה זאת פעם שניה כלומר אני הייתי נישואין שניים שלו מה אתם יכולים ללמוד או להרגיש על אדם כזה ואז האמת טופחת לך על הפנים ואני הבנתי שבחרתי את האדם הכי לא אבא הכי לא אחראי הכי אגואיסט ששקוע בסיפוק צרכיו ולא מענין אותו מה קורה סביבו וכל ה-10 שנים שהייתי נשואה לו לא עצרתי לחשוב אני נותנת אך לא מקבלת ואילו אני אמא שונה ממנו מסורה משקיע אוהבת ודואגת בצורה עזה ותמיד נמצאת שם באש ובמים יש אבות שאם הייתי יכולה לא הייתי מאפשרת להם שיקראו להם אבא
 
אמא שלי אומרת...

היא טוענת שמי שנוטש פעם אחת, ינטוש פעם שניה ושלישית כי זה כבר בטבע שלו. וואלה, הכנסת אותי למחשבות. כי אני לא מסכימה לדבריה בצורה המוחלטת בה הם נאמרים. כי, שתינו יודעות שיש ויש. ויש גברים שזה פרק שני שלהם והם פשוט מקסימים, מדהימים, אוהבים, דואגים וכו וכו....גבר נורמלי (יש כזה??
) שולחת לך חיבוק לחיזוק.
 

ליאור30

New member
איזה חולרע! אבל

נראה לי שאת יודעת מידיי מתעסקת בו וזה ממש לא מגיע לו שיתעסקו בו יותר מידיי. את פשוט צריכה לתת לעבר ללכת. מה שהיה היה ולא יחזור וטוב שלא יחזור אחד כזה..תמשיכי הלאה.קדימה.
 
סליחה , אבל יש לי שאלה

ואני מקווה שלא אשמע תוקפנית , כשהחלטת להתחתן איתו, לא התרידה אותך העובדה הזו? לא שאלת אותו בעצמך איך הוא מנתק קשר עם ילד פגוע שצריך אותו יותר מכל דבר אחר בחיים ? או שאולי פשוט היה לך נח שהוא שלך לעצמך בלבד.?! האם הוא עזב את אישתו הראשונה כדי לצאת איתך ? את כל השאלות האלו היית צריכה לשאול את עצמך , ואז היית יודעת מה צופן לך העתיד. אמא שלי אומרת תמיד פתגם בספרדית שאומר - "עץ עקום , לעולם לא יתישר"
 
למעלה