שיתוף

שיתוף ../images/Emo160.gif

הייתי במרכז יום עד היום,היום נודע לי בשיחה עם מנהלת המקום,ואחד המדריכים שאני לא חוזר מחר לטיפול במרכז יום,וכך התחיל תהליך הפיטורים,יום חמישי הייתה קבוצת קומבינות ואני טענתי שאין לי קומבינות,הורידו אותי מהטיפול למטה,והיה עליי לכתוב להם על קומבינה,משכתי את זה תוך כדיי קומבינה עד היום,כשהגעתי היום למרכז שאלתי את אחד המדריכים שאני מאוד מכבד,ומעריך על דבר מסוים ושאלתי האם לזה מיתכוון המשורר,והוא ענה שכן,אמרתי אוקיי מחר אני הגיש את העבודה שהוטלה עליי,בסוף היום הודיעו לי שאני סיימתי את הטיפול במרכז יום,נורא כעסתי על ההחלטה של הצוות,אבל אך אומרים הרגשה זה לא עובדה,התקשרתי לספונסר שלי ושיתפתי אותו בהרגשה,והיום גם ככה יש לי קבוצת צעדים,וסביר מאוד להניח שאני עוד הדבר על זה בקבוצה,תודה לאל שיש לי לאן ליפנות,אני אסיר תודה לחונך,ולחברותא,אין מה לעשות צריך להמשיך הלאה,עוד שעה אני הולך לסדנאת הורים של מכון אדלר {מאוד חשוב,ומומלץ }ולאר מיכן צעדים,ובשעה 23:00 אני הולך לקריוקי עם בת זוגתי,וחברים לדרך. הסיים כמו תמיד,שלכם באהבה. אסיר תודה.
 
אייייי ../images/Emo201.gif../images/Emo201.gif

קודם כל אוהבים אותך "אסירתודה"... אני מצטערת לשמוע על החלטת ההנהלה בעניינך, ועכשיו מחלחל בי מעין פחד שאולי.. אולי גם אני בדרך החוצה. האמת היא שקיבלתי משימה למחר - לגשת פיזית למקום העבודה בהתנדבות להודיע שאינני יכולה לעבוד מחר בגלל סקנציה ולשוב אח"כ למרכז יום לשיחה עם הצוות. נדמה שגם ממני מבקשים לחפור לעומק ולדלות קומבינה כזו או אחרת, ולמרות שמילאתי דפים ארוכים מאד שלדעתי כללו קומבינות, משהו שנשגב מבינתי כרגע, עדיין משאיר אותי בהשעייה, ועכשיו נוסף לזה גם החשש מ"פיטורין". נדמה לי שהקומבינה הגדולה ביותר שאני יכולה לדבר עליה היא המלחמה שלי לשוב לפעילות מלאה בטיפול, או ההחלטה שלי להפסיק להילחם כי אני לא באמת יודעת על מה. אבל.. במקום לכתוב פה, אולי רצוי לי לשבת לכתוב עם עצמי במחברת, ובכל זאת לנסות להעלות משהו מנבכי נשמתי שיהווה את הדרכון שלי חזרה. אוהבים
 
../images/Emo41.gif"קומבינה" - אגב...

למי שתוהה כמוני מהי קומבינה, שהלא עד לפני יומיים לא ידעתי באמת על מה מדברים, אז הנה ההגדרה המילולית ל"קומבינה" דרך "מילון ההווה":
קומבינה תכסיס, תחבולה, טיפול במקצועיות או בעורמה או בחוסר הגינות לטובת הנאה.
תחבולה דרך מחוכמת להתגבר על מכשול או להשיג דבר.
ישבתי לחשוב עם עצמי כל כך הרבה ולא מש מצאתי משהו שעונה על ההגדרות הללו בטיפול שלי, ובכל זאת, אני מניחה שאם מבקשים ממני כנראה שיש סיבה ואני בהכחשה גדולה יותר מאשר תיארתי לעצמי. אז.. חשבון נפש נוסף בכנות, אולי יביא תוצאות.
לי.. אוהבים
 
למעלה