שיתוף פעולה עם מודיעין טיס.

שיתוף פעולה עם מודיעין טיס.

בזמן האחרון קיימתי מספר שיחות עם חיים, מנהל מ"ט ש"ד.מתוך כוונה ליצור מערכת הדדית של שיתוף פעולה. אני מדגיש שכל היוזמה לעניין היא מצידי, כטייס פרטי. אני לא נציג של אף אחד ולא נשלחתי מטעם אף גוף רשמי או אחר. בגלל פעילותי הרבה בפורום, חיים חושב שיש לי אפשרות להגיע לציבור רחב של טייסים ולנסות להרחיב את הקשר הדו-צדדי הזה. יש להם שם עכשיו בקשה קטנה - הגשת טופס לתוכנית טיסה חריגה או טיסת מרחב. אנחנו כטייסים. ממלאים את הטופס בכתב ידנו, ועובדי מ"ט צריכים לשבת ולפענח את הכתוב, שלפי דבריהם-יותר קשה לקריאה מאשר מרשם של רופא עולה חדש... כדי להקל על שני הצדדים, הכנתי קובץ ממוחשב בשני פורמטים - אקסל (קל,מהיר נוח וטבלאי) ולמי שמתקשה באסקל יש גם קובץ בפורמט PDF. אני מעלה להלן את שני הקבצים. מודיעין טיס מבקשים שתשלחו את הטפסים בצורה זו כדי להקל על שני הצדדים.
 
כמה דברים

ראשית סחטן, וכל הכבוד. באקסל - נדרש להוסיף גם C152 (אתה יודע, זה גם מטוס
), וכן שדה להערות נוספות. בPDF- אני לא מצילח להזין את הנתונים - מתקבלות אותיות בעברית עם ניקוד.
 

david gutmann

New member
איך מעדכנים את התאריך

ניצן שלום התאריך נקבע אוטומטית ע"י התוכנה ליום אחד לאחר מילוי הטופס. מה קורה כשרוצים להגיש מרשה יותר מיום אחד מראש כפי שנדרש להגשה לטיסה בסוף שבוע ? תודה דוד
 

ramiby

New member
שאלה לגבי ה XLS

אם זה מיועד להדפסה ומשלוח בפקס אז רצוי לשנות את צבע הרקע של השדות השונים לצבע בהיר יותר שיעבור טוב בפקס. מעבר לזה - יישר כוח.
 
תסתכל טוב, רמי..

הגליון הראשון- הצבעוני הוא להכנסת נתונים. מה שאתה מדפיס זה הגליון השני שנקרא "להדפסה" והוא כולו טופס שחור לבן (שאין אפשרות "לגעת בו")תנסה להוציא הדפסה ותראה.
 
יש בעיה בשעת יצאה

המראה של שדה 2 - השעה נלקחת משדה היציאה. המראה של שדה 3 - השעה נלקחת משדה 2. וכו' חוץ מזה, כל הכבוד על היוזמה.
 
החלק השמאלי לא מודפס

כל מה שנמצא מעבר לעמודה O (בצד שמאל) לא מודפס (לתאריך, מטרת הטיסה, שדה משנה).
 
ממש מעולה, תודה רבה....

לגבי האקסל דיי התייאשתי מזה, בגלל התאריכים שלא עברו כמו שצריך, ועכשיו לחפש מה שייך למה.... אבל תודה על ההשתדלות.
 
תודה ניצן!

איני נוהג לכתוב תגובות אישיות, לא ברכות לא איחולים וכד', בפורום. הפעם אשנה מנהגי זה. אני חושב כי יש ברכה ביוזמה אישית של אנשים ה"מגדילים ראש" ועושים לטובת הקהילה. הבעייה היא כי פעמים רבות, המערכת אינה "אוהבת" יזמה של אנשים פרטיים מה גם שעוד מדובר במערכת האוהבת שלא לעבוד קשה.... ולכן, יזמה פרטית של אדם המשפר משהו במערכת והאחרים נהנים - תבורך. יחד עם זאת, אני שוב קורא לאוהבי התעופה באשר הם, חברים או לא חברים בכל אירגון, עמותה או שותפות, בואו הצטרפו ל-EAA הישראלי שהו סניף של אירגון התעופה הגדול בעולם ובתור שכזה, קל יהיה לנו להזיז דברים במערכת. אנו מנהלים משא ומתן רציף עם מנהל התעופה האזרחית בנושאי חקיקה שונים, תקנות והוראות, והיותנו מייצגים ציבור רחב יעניק לנו את המשקל הציבורי הראוי ובכך יקל עלינו לייצג אינטרסים של שטחי תעופה שונים אשר מאורגנים במסגרות סקטוריאליות קטנות יותר מעצם טבען. אריאל אריאלי סגן יו"ר EAA Israel #1346
 

skylane

New member
עלות ההצטרפות גבוהה

עד כמה שזכור לי כ-300 שקל, יקר מידי לטעמי תוזילו את העלות ולפי דעתי תזכו בכמות לא מבוטלת של מצטרפים חדשים.
 
למעלה