שישרפו הראל השקעות

בעה

New member
שישרפו הראל השקעות

נוכלים הם כל פעם מחדש קורסים.
 

bogii

New member
תעבוד על טווחים בהוראות

מגדיל מינון בתאלי שורט
 

בעה

New member
בוגי מה זה קשור

אין אפשרות באתר וגם בטלפון. אני מקוה שמישפחת המבורגר תשלם .
 

bogii

New member
אתה צריך להבין שהברוקר או הבנק

תמיד ירצה שיהיה לו יתרון עליך כיבוי סיסטם טלפון לא זמין מצג שגוי או מצג לא נאות אלה הם כלים בסיסים לגופים הללו ועד שלה תהיה תביעה יצוגית בגין הדבר הזה? הם ימשיכו עם המשחקים שלהם שם המשחק כאן הוא רמאות והונאת משקיעים
 

בעה

New member
בוגי

שם המשחק כאן הוא רמאות והונאת משקיעים כל מילה בסלע.
 

בעה

New member
קריבושה גמרת לנצח על התיזמורת? ח

אתה הרי כריש ידוע במחוזותינו ועד היום לא עלית על הבעיה של הראל?
 

denur1

New member
באמת מתחיל לחשוב שזה כך, כמעט תמיד

יש בעיה לסחור. הכוונה לאורדר נט. לא יודע בהראל אבל במיגדל זה המצב לצערי.
 

ד י נ מ י

New member
גאון יותר גרועים

הם פשוט על הפנים. למזלי אין לי פעולות שאני צריך לעשות אז אני רגוע. אבל בכל מקרה הם קןרסים בקלות.
 
רובכם המלצתם, ואני נידפקתי!

המון אנשים טובים בפורום המליצו לי לעזוב את בנק הפועלים כי הם שוחטים בעמלות,ולעבור להראל השקעות! עשיתי זאת והיום המערכת שלהם קרסה או מישהו דאג שתקרוס ו/או מישהו לא רוצה להשקיע ברוחב פס ו/או מישהו רוצה לעשות כסף על חשבוני ועל חשבוננו! רבותיי כאן יש עילה לתביעה! המעבר שלי להראל בניסיון לחסוך בעמלות עלה לי יותר מכל עמלה דמיונית שבנק הפועלים היה גובה ממני! לא לסמוך על המערכת שלהם!
 

nirshats

New member
גם אתרים של בנקים קורסים

וחוץ מזה שיכלת לבצע בטלפון . כמו כן אם שי לך הרבה פעולות תדרוש מהם FMR
 

Tnd

New member
אתמול

גם בנק הפועלים קרס מרבית היום ובתמיכה הטלפונית הייתה המתנה ארוכה אבל בד"כ הוא עובד באמינות גבוהה יותר מאורדרנט
 
חברים,לא נכון.

לאורך שנים אני סחרתי דרך בנק הפועלים,ואני יכול להעיד כי המערכת שלהם עולה בהרבה על המערכת של הראל מבחינת אמינות. כל מי שטוען כי ניתן להעביר הוראות בטלפון לדעתי לא מבין את מה שקרה אתמול, השוק הפך אחוז תזזית ב - 4 דקות. לא מעשי להעביר הוראות בטלפון במצב כזה ואי אפשר להפעיל סטופ בשער סביר! לי לא נותר אלא לראות את כספי מתאדה,וזה לא מראה מלבב... הפסדתי הרבר כסף אתמול ולצערי זה היה שיעור מאלף ב - הראל השקעות. אין מה לסמוך עליהם, אולי רק מסחר במניות היה טוב דרכם (שם הפעילות פחות דינמית) אבל באופציות מעוף אין לאף אחד סיכוי עם האורדרנט שלהם. יש מצב כי גם בבתי השקעות אחרים המערכות קורסות במצבים כאלה,אבל לנו כלקוחות צריך להיות איכפת,עלינו לדרוש מערכות שלא קורסות או רוחב פס גבוה שיימנע את קריסתן! לדעתי רק משיקולי חיסכון בעלויות לא משקיעים במערכות כאלו! נסו פעם אחת לתת הצעת ייעול למוקד הראל בעיניין אורדרנט,קרוב לוודאי כי התשובה שתקבלו כי "ככה זה" ,"אנחנו לא אחראים לאורדרנט","נעביר את הצעתך","יחזרו אליך" - ו ש ו ם ד ב ר ל א ק ו ר ה !!! לא חוזרים,ולא מתקנים,לא משפרים,ולא ממש מעניין אותם. - דבר אחד כן חשוב להם: כסף,כסף,כסף. היכן כל סוכני המכירות שלהם שכלכך ממליצים על המעבר מהבנקים,מדוע אין הם עומדים בחזית לטובת הלקוחות? ומדוע אנשים רובכם שותקים ולא פועלים לתבוע את זכותכם לקבל שרות הולם,מקצועי והכי חשוב: א מ י ן !! - שלא יתקעו אותנו במערכות לא אמינות. - הם גובים מאיתנו עמלות על שרות מפוקפק שהם מספקים! ניסיתם פעם לשלם להם פחות? הם מאפשרים את זה? די נישבר לי!
 
רק fmr

זה הבדל כמו בין f15 למטוס ג'מבו. אחרת סופך להימחק קצוב מראש. וסתם להשכלה כללית כמה לקחו לך בפועלים?
 
בפועלים שילמתי 10 ש"ח לאופציה

+ שאר העמלות המגעילות שלהם, - שחיטה לכל הדעות! אבל - היום כשאני סוחר דרך אורדרנט - אני רואה שהמערכת שלהם הרבה - אבל הרבה יותר יציבה ואמינה. גם הנתונים שם מגיעים מהר יותר. לגבי FMR - מה הסיפור עם העלויות ולמה אני צריך לעבוד כל היום ולייצר עמלות להראל תמורת ה - FMR? מלבד זאת - להבנתי - FMR מותקן על מחשב בודד,ואני סוחר מדיי יום ב - 3 מחשבים ובשלושה מקומות שונים.
 
3 שקלים בפועלים, מערכת לא קרסה

השבוע בשום שלב גרפים יפים נתונים מהירים סותר לגמרי את כל מה שאתה אומר על הפועלים.
 

Tnd

New member
המערכת של הפועלים קרסה מדי פעם

גם היום וגם אתמול ולא רק אצל הלקוחות גם אצל הפקידים בסניפים !! ואכן כן - המערכת של הפועלים בעלת גרפים מצוינים ומהירה ומאוד נוחה בכל מקרה אני מעדיף אותה על אורדרנט למרות העמלה שמעט יותר גבוהה
 
למעלה