שישי-שבת

שישי-שבת../images/Emo140.gif

הגיע בבת אחת חיבוק לכל בן ובת
חופן חיוכים ושמחה מנוחה בילויים והרבה אהבה
בוקר אור טאקילה בוקר נפלא לקורא ולקוראה ולכולם בכל העולם
 

שמים1

New member
בוקר טוב ../images/Emo96.gif../images/Emo42.gif../images/Emo212.gif

זה כבר סוף השבוע והיום יום שישי
בוקר טוב לנוכחים ולכל המתעוררים שבדרך
 

הAני

New member
בוקררררר טובבבב../images/Emo20.gif../images/Emo42.gif

אין לי לימודים ישששששש. בוקר סידורים, מתנות לקנות, ואורחים אורחים אורחים כי יש המון מה לחגוג. בוקר טוב אישה בוקר טוב שמים
סופשבוע מצויין לכולם
 
לא אכפת לי שתהיו ירוקים

מקנאה... יום של פגישת חברות בתוספת החברים הכי טובים שלי = כ.א.ל., ישראכרט, דיינרס, בעיר החטאים. ושאיזה בעל יעז לפתוח ת'Pה שלו!! אחחח אין כמו המונדיאל לסחוט דברים. אין!!! שמישהו יזכיר לי איפה זה פדני? שטרן? געגועים למפרע ויום טוב לכולנו
 
חחחחחחחחחחחחחחח

נקמת הפלסטיק המתגהץ. תיהני לך. אני רוצה גם! בלי פדני ושטרן. רק עם מעצב/ת ביגוד + שוק ססגוני. אוחחחח כמה שאני אוהבת קניות שוות
 
אני לא אוהבת../images/Emo46.gif

יהלומי וכל החארטות.. גמאני מסתפקת בדורית שדה האנייעקובסון וסיגל דקל :) ארוחת בוקר בטורקיז נישנושי צהרים בשלוותה בפעם הבאה תצטרפי :)
 

טאKילה

New member
חומדת בוקר טוב../images/Emo39.gif

תתפרעי מותק תגרבצי לו את אמאמ'של הישראכרט
אה והדיינרס.. אופו זה החטאים? כשאני הולכת שמה אנלא רואה נאדה רק ת'צדיקים
 

טאKילה

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo96.gif../images/Emo211.gif

סוף שבוע נעים וטעים
נוחכית בובע בוקר טוב
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifבוקר טוב נוכחית, בוקר לכולםם

כתיבתך יפה קולחת וטבעית כל כך
, כיף לקרוא
סוף שבוע נהדר לכולםם
 

jozefin3

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo25.gifבוקר לך נשיקות

יש לה , בשפע...
איך עבר הבילוי הלילי של אתמול
 
שלןם לך JOZ ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo141.gif

בילוי ליל אמש עבר עלי נהדר,הוזמנתי להשתתף במסיבת מסכות בארמון מלכותי.לבשתי טוקסיטו שחור,התבשמתי מעט ויצאתי למסיבה. כולם לבשו מסכות ,הנשים בשמלות ערב .ריקודים לצלילים מוסיקה קלאסית ושתיה מוגשת לכולם ע'י מלצרים שמגישים לך בזמן שאת משוחחת עם אחר. היה מדהים ומסתורי כאחד.
 
אהבקושששששששששש../images/Emo140.gif

חלב? בשביל סוכן חתיך כמוך זה שיא הקלות... תוכל אפילו להשיג את הפרה אם תרצה..
ו..
געגעתי
 
למעלה