שיר של יום הזיכרון...

אפשר עוד המלצות? לשירים טובים...

של יום הזיכרון ויום השואה ...תודה מראש
 
הנה..../images/Emo121.gif

הו רב חובל, של נעמי שמר מה אברך (אין לי מושג של מי...) אהוב יקר
 
בטח...

רב חובל - מיטל טרבלסי לילה לא שקט- שלמה ארצי חורף 73 - להקת הנחל מה אברך - להקת חיל הים פרח - גידי גוב יורם - יהודה פוליקר הרדופים - שלמה ארצי האיש ההוא- שלמה ארצי נסיך הקטן -גידי גוב מכתב קטן- דני רובס ואופירה יוספי שיר אחרי מלחמה - גידי גוב לבכות לך - אביב גפן מישהו - יהודית רביץ שחמט מקום לדאגה מי האיש דמעות של מלאכים הרעות
 
למעלה