שיר שהוקדש לקורט..

Saint Spring

New member
שיר שהוקדש לקורט..

ידעתם שהשיר REM - Let Me In מהאלבום Monster הוקדש לקורט קוביין? הוא הוקדש לו ע"י הסולן.. מייקל סטייפס.. דווקא שיר לא בכלל..
 

WhiskyBar1

New member
הוא לא שנא אותם..

הוא פשוט לא "התחבר" למוזיקה שלהם..חוץ מזה הוא נורא מחבב את אדי.. באמת, יש לי את זה אפילו על המחשב..
 

ertert15

New member
שמע אני מאד מצטער שאני לא יודע

איך קוראים לשיר. כיוון שאת האינפורמציה על השיר שהם כתבו לכבוד קורוט. אני זוכר מאיזה כתבה שקראתי בוואלה לפני כשנתיים, כך שלא אוכל לעזור לך הרבה... ואני זוכר במעורפל שהכותב דיבר על שיר שכתבו לזכר קורט.
 

DeaD enD

New member
השיר שאתם כניראה מדברים עליו..

שאדי כתב על קורט הוא אימורטליטי Immortality בפורום פרל גאם.co.il יש כתבה שלמה על זה.. http://www.pearljam.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=21&mode=&order=0&thold=0 וכן באמ טי וי קורט אמר שהוא מחבב את אדי אבל הוא תמיד שנא את הלהקה שלהם.. למרות שבפרסי האמ טי וי של 1993 אדי וקורט כמעט הלכו מכות מאחורי הקלעים..
 

violet2

New member
יש להם שיר ל...

ליין סטיילי לפי מה שידוע לי... (לפרל ג'אם). אה, וקורט באמת לא שנא אותם. הוא אמר שהוא אפילו חושב שאדי ממש נחמד, והוא תמיד "שנא את הלהקה שלהם".
 

lollapalooza

New member
מייקל סטייפ*

וכן, הם היו חברים די טובים וגם תכננו לעשות מוזיקה ביחד. זה לא יצא...
 

Lucy987

New member
הוא כתב אותו במיוחד לקורט?

או שהוא פשוט הקדיש לו אותו..?
 

Saint Spring

New member
אממ....

אני לא בטוח שהוא כתב אותו במיוחד לקורט... אבל אני בטוח שהוא הקדיש לו אותו.. אממ.... אממ.... אני אבדוק ואגיד לך
 
למעלה