שיר עפ"י הפורום

nogao10

New member
שיר עפ"י הפורום

בגלל בעיה קטנה (לבעיה קוראים אבא שלי, אבל עזבו את המסביב) לא יכולתי להעלות את הפינה הקטנה שלי אתמול אבל אל תדאגו תמיד נחזור אליכם..... דבר ראשון, אני שמחה לומר שיש לי כבר מערך שירים לפחות לחודש הקרוב, אני פשוט עשיתי לעצמי תחרות כמה שירים שיש בהם את המילה LOVE אני יכולה למצוא, וכמובן שהתחלתי עם שירים של בונג' אז בזמן שנסעתי ללירון הסתכלתי במילים של חלק מהשירים.... וגיליתי כמה שירים מדהימים שאני אשמח להעלות אותם לפינה בקרוב. אבל היום יש לנו שיר אחר... האמת, עד לפני חצי שעה לא ידעתי איזה שיר אני רוצה לעשות, ולא כהרגלי לקחתי חצי שעה לראות חברים (חזרתי הביתה מוקדם, שביתה-שביתה, אז נבטל לכם שעתיים
) ולפני שפניתי לעיסוקיי החלטתי לעשות סיור קטן ב VH1. היה שיר של אלישיה קיז, ואני כולי מתכוונת ללכת, והעברתי לשניה לVH1 קלאסיק..... וכמובן, מה בדיוק היה שם? השיר שהיום יהיה בפינה! אני, ברור, ישר מהצליל הראשון (זה היה אמצע השיר) מזהה, VH1 קלאסיק כבר מאתמול עושה בעיות, אז אני חצי שרה חצי צועקת על הטלוויזיה.... בקליפ, אחותי טוענת שריצ'י הכי יפה מכולם, אני טוענת שדייב מקבל אצלי ציון 11 מתוך 10, השיר שגיליתי לאחרונה שכן, זה סוס פלדה (חשבתי סוס גנוב.... לא משנה), ואתם צריכים עוד רמזים??? כי בון ג'ובי Wanted dead or alive אי אפשר להתחמק מהשיר המדהים ביותר הזה!!!
שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד?
ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל?
הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר?
את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)?
מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר?
משהו שהייתם מוסיפים לשיר?
אייקון שהכי מתאים לשיר?
אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר?
ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר?
אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה?
למי הייתם מקדישים את השיר?
הערות על השיר?
ציון לשיר 1-10? אז אני מקווה שתאהבו.... את התמונה שאני שמה עשתה (אני 99% על זה) גל, ותודה לה על תמונה מדהימה... אז אני מקווה שתענו
 

LIRONSH100

New member
עונה (ונוג כנסי למסנ'!!!)

באמת אחרי שעבדתי איזה 10-15 שעה על קכל הריכוז קטעים מיוטוב אני רואה את מה שאת כתבת- ואת לא במסנ'?? כנסי... יש לנו איזה 3 תמונת לכתוב למחר כזכור לי.. טוב אז אני מתחילה לענות.. שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד? "It's all the same, only the names will change Everyday it seems we're wasting away" ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל? אממ אני לא יודעת.. אני לא חושבת שיש.. הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר? קצבית... את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)? ריצ'י.. מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר? ואו... אין לי מושג- האחרונה אתמול ניראה לי... משהו שהייתם מוסיפים לשיר? כלום.. אייקון שהכי מתאים לשיר?
אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר? אף אחד כי כל השאר פשוט יהרסו את השיר.. ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר? מייקל ג'קסון.. (סתם- כל אחד..) אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה?לא הייתי משנה.. למי הייתם מקדישים את השיר? לג'ון.. הערות על השיר? ג'ון אומר שלדעתו זה השיר שנכתב עליו לדעת המעריצים.. -אז הינה אני מתכנת אותך - לא זה אי בי דאר פור יו.. ציון לשיר 1-10? 9.9 כי זה שקט לי מידי... (אני מצרפת תמונה מהממת של דייב...
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifהיי זה עיצוב שלי ../images/Emo12.gif

שמרת את זה? איזה חומד XD שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד? איך לא
"I been everywhere, and I'm standing tall I've seen a million faces an I've rocked them all" ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל? אין הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר? שמעתי.. פחות יפה..כרגיל את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)? ריצ'י..בלי הליווי שלו זה לא אותו דבר :p מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר? לפני כמה שבועות משהו שהייתם מוסיפים לשיר? כלום אייקון שהכי מתאים לשיר?
אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר? אהבתי איך שזה מאמריקן איידול עשה את זה..אממ לא ממש בא לי לשמוע אחרים ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר? המון אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה? I'm a cowboy.. לאדעת
למי הייתם מקדישים את השיר? לג'ון וריצ'י :) הערות על השיר? אין .. מדהים מדהים..אחד השירים שמצייגים הכי הכי את בון ג'ובי..ואת הסגנון שלהם.. ציון לשיר 1-10? 9
 
עונה...

שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד? The times when you're all alone all you do is think ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל? אין! הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר? איטית ניראה לי תהיה מעיקה ומהירה לא ניראה תהיה משהו... אבל לא יודעת אולי זה יהיה יפה את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)? ריצ' מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר? ראשונה מזמן.... ואחונה אתמול... משהו שהייתם מוסיפים לשיר? כלום! אייקון שהכי מתאים לשיר?
כי זה על סיבוב ההופעות שלהם אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר? אפאחד! ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר? כולם?! אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה? אי לי מושג למי הייתם מקדישים את השיר? ללהקה (זה עליהם) הערות על השיר? אין! אה הוא מושלם... ציון לשיר 1-10? 10+
 

veybybv

New member
עונה..

שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד? Sometimes I sleep, sometimes it's not for days And the people I meet always go their separate ways Sometimes you tell the day By the bottle that you drink And times when you're alone all you do is think לא יכולה לצמצם... ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל? I've seen a million faces an I've rocked them all הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר? כן את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)? לא יודעת מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר? ראשונה לא זוכרת אחרונה עכשיו או עוד דקה כשאשמע אותו שוב.. משהו שהייתם מוסיפים לשיר? תכעסו עליי כנראה אבל אפשר להוסיף משהו לשיפור פשוט לא ברור לי מה.. אייקון שהכי מתאים לשיר? לא מתה על אייקונים מחרימה את השאלה.. אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר? meatloaf צריך להיות מעניין (עלה לי לראש..חח) ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר? יותר מmeatloaf? אשלי סימפסון? אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה? קשוח (באנגלית נשמע מתאים.. tough) למי הייתם מקדישים את השיר? לנערים עם חיים קשים.. (כאילו חיי רחוב, נערי רחוב, איך שלא תקראו לזה..) הערות על השיר? זה לא האהוב עלי יותר מדי אבל זה מגיע בתקופות.. ציון לשיר 1-10? לא יכולה לתת ציון..
 
למעלה