שיר עפ"י הפורום
בגלל בעיה קטנה (לבעיה קוראים אבא שלי, אבל עזבו את המסביב) לא יכולתי להעלות את הפינה הקטנה שלי אתמול אבל אל תדאגו תמיד נחזור אליכם..... דבר ראשון, אני שמחה לומר שיש לי כבר מערך שירים לפחות לחודש הקרוב, אני פשוט עשיתי לעצמי תחרות כמה שירים שיש בהם את המילה LOVE אני יכולה למצוא, וכמובן שהתחלתי עם שירים של בונג' אז בזמן שנסעתי ללירון הסתכלתי במילים של חלק מהשירים.... וגיליתי כמה שירים מדהימים שאני אשמח להעלות אותם לפינה בקרוב. אבל היום יש לנו שיר אחר... האמת, עד לפני חצי שעה לא ידעתי איזה שיר אני רוצה לעשות, ולא כהרגלי לקחתי חצי שעה לראות חברים (חזרתי הביתה מוקדם, שביתה-שביתה, אז נבטל לכם שעתיים
) ולפני שפניתי לעיסוקיי החלטתי לעשות סיור קטן ב VH1. היה שיר של אלישיה קיז, ואני כולי מתכוונת ללכת, והעברתי לשניה לVH1 קלאסיק..... וכמובן, מה בדיוק היה שם? השיר שהיום יהיה בפינה! אני, ברור, ישר מהצליל הראשון (זה היה אמצע השיר) מזהה, VH1 קלאסיק כבר מאתמול עושה בעיות, אז אני חצי שרה חצי צועקת על הטלוויזיה.... בקליפ, אחותי טוענת שריצ'י הכי יפה מכולם, אני טוענת שדייב מקבל אצלי ציון 11 מתוך 10, השיר שגיליתי לאחרונה שכן, זה סוס פלדה (חשבתי סוס גנוב.... לא משנה), ואתם צריכים עוד רמזים??? כי בון ג'ובי Wanted dead or alive אי אפשר להתחמק מהשיר המדהים ביותר הזה!!!
שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד?
ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל?
הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר?
את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)?
מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר?
משהו שהייתם מוסיפים לשיר?
אייקון שהכי מתאים לשיר?
אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר?
ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר?
אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה?
למי הייתם מקדישים את השיר?
הערות על השיר?
ציון לשיר 1-10? אז אני מקווה שתאהבו.... את התמונה שאני שמה עשתה (אני 99% על זה) גל, ותודה לה על תמונה מדהימה... אז אני מקווה שתענו
בגלל בעיה קטנה (לבעיה קוראים אבא שלי, אבל עזבו את המסביב) לא יכולתי להעלות את הפינה הקטנה שלי אתמול אבל אל תדאגו תמיד נחזור אליכם..... דבר ראשון, אני שמחה לומר שיש לי כבר מערך שירים לפחות לחודש הקרוב, אני פשוט עשיתי לעצמי תחרות כמה שירים שיש בהם את המילה LOVE אני יכולה למצוא, וכמובן שהתחלתי עם שירים של בונג' אז בזמן שנסעתי ללירון הסתכלתי במילים של חלק מהשירים.... וגיליתי כמה שירים מדהימים שאני אשמח להעלות אותם לפינה בקרוב. אבל היום יש לנו שיר אחר... האמת, עד לפני חצי שעה לא ידעתי איזה שיר אני רוצה לעשות, ולא כהרגלי לקחתי חצי שעה לראות חברים (חזרתי הביתה מוקדם, שביתה-שביתה, אז נבטל לכם שעתיים