שיר מתנגן לי בלב

שיר מתנגן לי בלב

מובא אליכם עם המון אהבה שיר מתנגן לי בלב נותן הוא פנינה לחיי שיר של יופי כזה שחודר לתוך חיי שיר מתנגן לי בלב נותן הוא גם שלווה שיר של יופי עדין של אהבה שיר מתנגן לי בלב עם קול תרועה וחליל שיר שמביא אהבה והזמר בחיי מתחיל שיר מתנגן לי בלב קורא הוא גם אליכם שיר שיתנגן גם אצלכם ימלא את עולמכם
 
כאן השבלול הרוקד../images/Emo24.gif

מאוד אופטימי. אני מודה לך על כך שאת משתפת אותי בשיר הזה. אבל לא טוב לי. אני יושב כך בכוח מחפש לי את המילים. אין ספק שזה אופטימי מאוד אבל אני לא מאמין לו. זה נראה לי מכני כזה. כאילו שיר שמדקלמים אותו. אני מתנצל שאין לי משהו טוב להגיד, אבל את מאוד מחמיאה לי ומפנקת אותי, כשאת שמה על השולחן דברים שכל כך חשובים לך כדי שאני אוכל להתבונן בהם. אפילו אם לא אהבתי את שירך, עדיין את מאירה בשבילי את הלילה הזה שאני מתקשה להרדם בו.
 
שבלולינקהההההההה

שמחה לדעת שיש בליבך שיר ורון ושמחה שיש בך אהבה או איך שאתם קוראים למילה הזו
כה רבה רק טוב!!!
 
למעלה