שיר מסרט

  • פותח הנושא ST
  • פורסם בתאריך

ST

New member
שיר מסרט

מכירים את הסרט Big עם טום הנקס? יש את הסצינה בחנות צעצועים שהוא מנגן עם המוכר (נדמה לי) על הפסנתר הענק לרגליים שנמצא שם. מישהו יודע מה שם השיר שהם נגנו? יש כזה שיר אמיתי? אני יכולה לנגן ולהעלות קטע, אם זה יעזור בכל אופן, שני אנשים מנגנים את זה, וזה הולך ככה: מישהו אחד מנגן את זה: דו-דו-מי-מי, לה-לה-דו-דו, רה-רה-פה-פה, סול-סול-סי-סי... ובאותו זמן האדם השני מנגן: דו-דו-דו, דו-סי-לה-סי-דו-רה, מי-מי-מי, מי-רה-דו-רה-מי-פה... מכירים? תודה מראש, אסתי.
 

Lee Tergesen

New member
תשובה ../images/Emo20.gif

לשיר קוראים Heart And Soul. לשיר היו גרסאות רבות ושונות. מצורף לינק לאתר עם עוד מידע עליו. הוא הופיע לראשונה בסרט "A Song Is Born" משנת 1938, ונכנס באמריקה למצעדים לראשונה בשנת 1939. הגירסה המופיעה בסרט, כשטום הנקס והברנש השני מנגנים על הפסנתר הענק בחנות הצעצועים (F-A-O, דרך אגב) היא גירסה אינסטרומנטלית. במקור מבצעים את השיר Larry Clinton ולהקתו, בליווי הזמרת Bea Wain. מביצ´ר ב-
 
למעלה