שיר מסרט
מכירים את הסרט Big עם טום הנקס? יש את הסצינה בחנות צעצועים שהוא מנגן עם המוכר (נדמה לי) על הפסנתר הענק לרגליים שנמצא שם. מישהו יודע מה שם השיר שהם נגנו? יש כזה שיר אמיתי? אני יכולה לנגן ולהעלות קטע, אם זה יעזור בכל אופן, שני אנשים מנגנים את זה, וזה הולך ככה: מישהו אחד מנגן את זה: דו-דו-מי-מי, לה-לה-דו-דו, רה-רה-פה-פה, סול-סול-סי-סי... ובאותו זמן האדם השני מנגן: דו-דו-דו, דו-סי-לה-סי-דו-רה, מי-מי-מי, מי-רה-דו-רה-מי-פה... מכירים? תודה מראש, אסתי.
מכירים את הסרט Big עם טום הנקס? יש את הסצינה בחנות צעצועים שהוא מנגן עם המוכר (נדמה לי) על הפסנתר הענק לרגליים שנמצא שם. מישהו יודע מה שם השיר שהם נגנו? יש כזה שיר אמיתי? אני יכולה לנגן ולהעלות קטע, אם זה יעזור בכל אופן, שני אנשים מנגנים את זה, וזה הולך ככה: מישהו אחד מנגן את זה: דו-דו-מי-מי, לה-לה-דו-דו, רה-רה-פה-פה, סול-סול-סי-סי... ובאותו זמן האדם השני מנגן: דו-דו-דו, דו-סי-לה-סי-דו-רה, מי-מי-מי, מי-רה-דו-רה-מי-פה... מכירים? תודה מראש, אסתי.