שיר ישראלי... "בואי נגיד שאני שלך..." בקליפ כזה מישו מנגן בפסנתר ביער (דני סנדרסון? נההה)
פ פהמהאלש New member 19/1/03 #1 שיר ישראלי... "בואי נגיד שאני שלך..." בקליפ כזה מישו מנגן בפסנתר ביער (דני סנדרסון? נההה)