שיר חדש של הדג נחש...

ראסטאמן

New member
שיר חדש של הדג נחש...

אתמול ברוק עצמאות הדג נתנו הופעה באמת מקפיצה ויפה...עשו שירים מ"לזוז" וגם MC שירי באה והיה גדול.. היה קטע טוב מתי שהם התחילו להציג שיר חד ש שנקרא"מה נעשה?" שיר מצחיק...על הרבהההההההה סמים ושאנן לא שר את כל השיר אלא רק את הבית הראשון. את הבית השני שר הדי ג'יי(שכחתי איך קוראים לו) והשלישי הסקסופוניסט.. קיצר שיר מצחיק ומגניב... "קוראים לי שאנן ואני נרקומן" הפזמון: "מה נעשה מה נעשה?שאני תמיד סטלן כזה? מה נעשה מה נעשה?שהדור שלי עקום כזה?"....
 

U G I1

New member
רוק העצמאות...... היה לא משהו!

סאונד כל כך גרוע, לא יאומן לאירוע כזה. לא שמעו את האומנים! סאבצל עלו ראשונים, הביאו הופעה נחמדה, עשו כמה דברים חדשים וטובים, וסאב הביא ת'בית שלו ב I LIKE IT....... מילטנטי טנטי מלודרמתי גמרתי ובאתי לכאן......בסוף הפינאלי..... בית ענננק! הם זרקו דיסק דמואים מהדיסק הבא של התאקט. עם לא זוכר כזה קטעים חדשים של כל אחד מהתאקט. באבילון עם קטעים חדשים וטובים. ש"י כנל. סיון, והסינגל הבא כנראה של סאבצל, עם איציק שמלי, בפיזמון משיר של משינה. שיר טוב. קיצקצ, הופעות על הפנים, חוץ מכמה שהיו טובים. השיר החדש של הדג נחש ענננק....חחחחח שיר סטלה! קיצור התבאסי ששמעתי שכלא 6 מופיעים 5 דקות מהבית שלי, בשדרות. סעמק למה לא הודיעו!
 

EmGee

New member
הסאונד היה סבבה

לפחות ברדיוס של יותר מ20 מטר מהבמה.
 

U G I1

New member
תלוי באיזה הופעה.

סאבצל הייתי יחסית קדימה והיה ממש גרוע הסאונד. והיהודים, פאק לא שמעו אותם בכלל !
 

EmGee

New member
את היהודים בהתחלה בקושי שמעתי

כשהיתי די מקדימה,, שמעתי רק רעשים מוזרים מהרמקולים ואת הקהל, אבל כשהלכתי אחורה יותר מאוחר שמעתי מצוין. סאבלימינל הייתי די מאחורה כל ההופע הוגם שמעתי אותה מצוין.
 

EmGee

New member
הסאונד היה סבבה

לפחות ברדיוס של יותר מ20 מטר מהבמה.
 

mally17

New member
לפחות נהנת מההופעה של סאב...

ברוקדים עצמאות-בפורום ב"ש...הם הגיעו רק ב6 בבוקר, ולא היו משהו, ראו עליהם שהם עייפים רצח חוץמזה שזה היה כבר כשהיה אור אז היה די מעפן אבל אחלה אפטרפארטי
 

EZ E

New member
סעמק! שי לא הופיע בחיפה ולא היה..

גם המיליטנטי!! הם שרו את הפרד ומשול, התקווה והפינאלי ועוד שיר של בבילון.. זהו! כוסאמק! אבל מזל שאני ראיתי בחינם כי שרמית שם בכסף (25 לשעה... חחח) אבל מסכנים המעריצים!
 

החידה

New member
הם הופיעו בשדרות

והייתה אחלה הופעה... הופתעתי לראות שהקהל באמת יודע את המילים ל"פצצת זמן"
 
למעלה