שיר חדש של הדג נחש...
אתמול ברוק עצמאות הדג נתנו הופעה באמת מקפיצה ויפה...עשו שירים מ"לזוז" וגם MC שירי באה והיה גדול.. היה קטע טוב מתי שהם התחילו להציג שיר חד ש שנקרא"מה נעשה?" שיר מצחיק...על הרבהההההההה סמים ושאנן לא שר את כל השיר אלא רק את הבית הראשון. את הבית השני שר הדי ג'יי(שכחתי איך קוראים לו) והשלישי הסקסופוניסט.. קיצר שיר מצחיק ומגניב... "קוראים לי שאנן ואני נרקומן" הפזמון: "מה נעשה מה נעשה?שאני תמיד סטלן כזה? מה נעשה מה נעשה?שהדור שלי עקום כזה?"....
אתמול ברוק עצמאות הדג נתנו הופעה באמת מקפיצה ויפה...עשו שירים מ"לזוז" וגם MC שירי באה והיה גדול.. היה קטע טוב מתי שהם התחילו להציג שיר חד ש שנקרא"מה נעשה?" שיר מצחיק...על הרבהההההההה סמים ושאנן לא שר את כל השיר אלא רק את הבית הראשון. את הבית השני שר הדי ג'יי(שכחתי איך קוראים לו) והשלישי הסקסופוניסט.. קיצר שיר מצחיק ומגניב... "קוראים לי שאנן ואני נרקומן" הפזמון: "מה נעשה מה נעשה?שאני תמיד סטלן כזה? מה נעשה מה נעשה?שהדור שלי עקום כזה?"....