שיר אהבה

sani48

New member
בזכות זה

שהוא רומנטי,ובזכות זה שהוא מיוחד(אתה משתמש במילים,שלא הרבה אנשים היו חושבים עלהם
),מה כדאי לשפר?כמו שרמזתי לך בהתחלה ,אני תמיד בעד לרשום דברים אמיתים מהלב,מבלי להיתאמץ יותר מדי,שהכול יצא בטיבעיות,זה העצה שלי אליך,שיהיה בהצלחה
 
אני לא כל-כך מסכים

רומנטיקה זה הרבה פעמים לא טוב באמנות. באמנות צריך להתאכזר עם הייצירה ולהתמודד עם תחושות ומחשבות אמתיות שרוצים לבטא. צריך להשקיע הרבה וברצינות ביצירת אמנות, לחזור ולבדוק אותה שוב שוב, לתקן ולשפר, ולחשוב הרבה על משמעות היצירה ומה שרוצים להביע בה.
 
בואי נרקוד

בואי נרקוד ונתענג על כל רגע
לאור הירח הקורץ ומתפזר כהזיה
בעזרתו נעוף לשחקים בספינות לילה כחולות
אל אופק נעלה של אצילים
בו אראה לך את האהבה שבנוף
נתעטף באדרת הלילה
כשני גברים שחורים ששרים אל המוות
הירח והכוכבים ינגנו לנו
ונחולל מטורפים
שבויים בתוך מלכודת שעון החול האוזל
לקראת הבוקר שיאיר עגול וסמוק
 
למעלה