אני לא כל-כך מסכים
רומנטיקה זה הרבה פעמים לא טוב באמנות. באמנות צריך להתאכזר עם הייצירה ולהתמודד עם תחושות ומחשבות אמתיות שרוצים לבטא. צריך להשקיע הרבה וברצינות ביצירת אמנות, לחזור ולבדוק אותה שוב שוב, לתקן ולשפר, ולחשוב הרבה על משמעות היצירה ומה שרוצים להביע בה.