שיר אהבה

שיר אהבה

בואי נעוף ביחד לשחקים
בכנפי מלאכים לבנות מכובסות
אך מקומטות ומחוספסות כחרקים
נגמע תכלת בשכבות מכסות
וניעלם ביחד קסומים ומחוקים
כשתי פיות קטנות שנסות
 

yaroslav52

New member
שיר יפה ומקסים

שיר יפה ומקסים
 
נגעת בי

נגעת בי ביד קרמיט הצפרדע
שמשתרגת בעורקים חזקים ודם קורע
הנחתה על כף ידי ותתנועע
והטבע שיחק במשחק מחשב מתעתע
 
כשישנתי אתך

כשישנתי אתך שינה עמוקה
נהיינו דובונים קטנים ורודים
שוקעים לתוך נפשם המפונקה
העשויה ספוגי לב נחמדים
 
בשורה טובה

היום מצאתי חברה חדשה וראינו טלוויזיה אצלה ואצל חברה שלה, ואחר-כך ישנו ביחד אני והיא כמה שעות עם הכלבה שלה ואז הלכתי הביתה וכתבתי את שני השירים האלה. עכשיו לילה ואני לא ישן. הרבה מאד זמן כבר לא ישנתי עם מישהי.
 
תשובה

כף יד של חבובה מושטת לאמירת שלום כמו מצד בובה נחמדה, ויחד עם זה הצפרדע מזכירה משהו צורם וקשה כי היא מקרקרת, כמו שהיד משתרגת בעורקים חזקים.
 

Dina Geleznov

New member
הדברים שאתה אומר מקסימים "פילוסוף רוחני"

אני מאד אוהבת לשמוע ולקרוא שירי אהבה יש לך שירים מקסימים בעיניי..
תמיד חיפשתי בבלוגים ובכל מיני קבוצות בטוויטר ובפייסבוק עד שהגעתי לאתר שהביא אותי בעצם לכאן!
יש לך עוד?
 

Megie

New member


אני שמחה שפילוסוף סוף סוף מצא לעצמו קהל מעריצים


וברוכה הבאה אלינו
 
שיר אהבה ישן

היא בובה קטנה וחמודה
בוערת מרב מתיקות
היא גוף בולט לידי
שונה מכל היקום
היא מתפרצת חזק ומהר
וחודרת עמוק ללב
בנביעה שפועמת בלי הרף
ואת כל העולם ממלאת
 

sani48

New member
שיר יפה

אין כזה דבר קיטשי מדי,כל עוד אתה רושם מהלב
 
לא נורא

לפעמים יכול להיות גם קיטשי וגם טוב, אף שזה נדיר. אני חושב שיש אמירה חשובה בשיר, מין חמידות מרגשת עדינה ויפה של התפנקות. את חושבת שהשיר מספיק טוב?
 
למעלה