שיר אהבה בלב...

Adammmm

New member
שיר אהבה בלב...

אלוהי מדוע בעולם, לא כל המזלות שווים? לאחד יש מעט, לשני הרבה יותר? מאז מכל והזמנים... אלוהי מדוע בעולם, לא כל האהבות יפות? אהבתי אישה בשנותיי הכי טובות, לפתע חלה לאהוב ... ובסוף הדרכים, לא דרכי זו אשר אחפש, כי לבית הלוגמים, עוד ארבה לבוא לבקש, אלגום עד יאבד זכרוני ואוני, לא אראה את היופי האובד ... הרגע חזרתי הביתה, עייף שחוק מיום עבודה ארוך, חזרתי לבית האפל, החלטתי לשבת בחושך, לא להדליק אור, מבטי התמקד בנר בודד קטן, אותו הנר שהיא הדליקה לי ביום ההולדת האחרון שלי, הדלקתי את הנר... ישבתי בין חצי חושך לחצי אור, בוהה בזכרונותיי, בימים הטובים שחלפו להם.. מנסה לענות שוב ושוב על אותה שאלה שרודפת אחרי מאז שניפרדנו: איפה טעיתי? קשה לי לחשוב בכלל שהיא הייתה האדם שטעה, כי עבורי היא הייתה מלאך, מספרים שמלאכים לא טועים.. ובין מחשבה לשניה, ובין יום הולדת לטיול, ובין טיסה שעשינו יחד למסיבה, ובין מפגש ראשון לפרידה, אני מבחין בחושך מוחלט בבית, אני מבחין שדמעה הספיקה לכבות את הנר... שלכם Adammmm
 
למעלה