שירשור תמונות!!!...

chaosoda

New member
ת'ם הומאים!!!!!....

אתם חבורה של נבלות סנוביות, אני מנסה לשוקק בפורום כצת חיים בכך שאני שם תמונות אבל זה לא מספיק צריך עוד ואתם לא שמים אף תמונה חרות זה מה שאתם חרות אני נעלבתי קשות ואני דורש התנצלות!!!!! (ההיתנצלות חייבת לבוא עם תמונה חפי אתה היחיד שנישאר לי בעולם הזה
 

ofrikit

New member
רציני???

וואי אין לי משקפיים הייתי בטוחה שזה הוא! חחח סליחה מותק!
 
למעלה