שירשור שאלות 9-12.10.04

season

New member
העדכון של גפ"ס למשל, שמתקבל

בישראל בצהריים נקרא עדכון 06z {ב-6 בבוקר אצלם} בגלל הפרש השעות. נכון?!
 

tcu6

New member
ממש לא, איפה הם יושבים בכלל? אירופה

אז השעה שם בכלל 8 כאשר מופרסם עידכון של 6Z. הזמנים הם זמנים לפי שעון גרניץ, בשמו הישן, או לפי זמן יקום מתואם- UTC. זה שעון אחיד על פני כל הכדור ללא כל קשר למצב האור/חושך במקום או להחלת שעון קיץ. ברגע זה בכל העולם השעה בדיוק 10:23Z בישראל הזמן המקומי 12:23 באנגליה (גריניץ) השעה 11:23 (בהנחה ששעון הקיץ עדין תכף שם).
 

tcu6

New member
אגב דיווחי התצפיות התעופתיות גם הם

לפי שעון UTC, צילומי הלוין וכד.
 

season

New member
אז מתי מתפרסם כל אחד מ-4 העדכונים ש

של גפ"ס ביממה?
 

tcu6

New member
יש להוסיף 2 שעות לזמן UTC , לגבי

מועד הפירסום אני לא יודע אבל לדעתי יש צורך במספר שעות לעיבוד ובדיקת החומר לפני שהם מפרסמים אותו. אם אף אחד לא ממש יודע פשוט תנסה למשל החל משעה 2 בצהרים לחפש עידכון של 12Z.
 

שי אגם

New member
העידכונים בישראל- סדר בבאלגן ../images/Emo88.gif

עידכון 00Z לוקח לו להתעדכן אצלנו מהשעה 6 בבוקר עד השעה 7 ורבע בבוקר בערך, עידכון 06Z לוקח לו להתעדכן אצלנו מהשעה 12 בצהריים עד השעה 1 ורבע בצהריים בערך, עידכון 12Z לוקח לו להתעדכן אצלנו מהשעה 6 בערב עד השעה 7 ורבע בערב בערך, עידכון 18Z לוקח לו להתעדכן אצלנו מחצות עד השעה 1 ורבע בלילה בערך.
 

m70

New member
עם ה"ידע" שלי בגרמנית[זה אופנבך]

אני מבין שמדובר בכיסוי עננות בשמיניות. יש מקרא מצד שמאל למטה.
 

בועז ד

New member
סיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנט../images/Emo3.gif

OK מצינו את התשובה. להבא תשובות מהסוג הזה תחפש ב סיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנט... ימחקו ויעלמו כמו גם את האתר שאסור להזכיר/את האתר שאסור לומר וכדו' אהה והכי חשוב !!!!!!!!!
תזכור כל דבר מהיום והלאה תימצא רק בסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנטסיזנט סיזן נט סיזן-נט סיזנטסיזנט... יש.. יופי רות סוף בועז
 

לוי אסף

New member
רגע בועז אני רוצה להבין משהו../images/Emo46.gif

שאתה מפרסם תחזית כל שלושה ימים ונותן קישור לאתר שלך זה בסדר??? אז המ קרה
מפריע לך שיש אתר שמצליח??? ואני מניח שבתור אדם מבוגר אתה יכו ללהבין גם את משה... הוא מעדיף שיגיע רייטינג לאתר שלו מאשר לתפוז ( זה אפילו לא פורום בבעלות פרטית שלך ).
 
למעלה