שירשור שאלות שבת - שימו לב

כאילו..

יש לי "כרס" קצת ואני רוצה להוריד אותה.. בערך עוד איזה 2 קילו לרדת.. ואני פשוט לא מצליחה... פשוט נמאס לי לחשוב על זה כל יום. כמה לאכול וכמה לא לאכול...
 

E s t e b a n

New member
אז אל תחשבי...

הבנת כבר שזה לא עוזר. בכלל -מאוד- לא מומלץ לעשות דיאטות בגיל ההתבגרות בלי מעקב צמוד. זה פשוט מסוכן... ממילא את עדיין גדלה ועוד שנה תראי אחרת, עם או בלי דיאטות.
 

hillator

New member
ממ

לגבי זה אני לא מסכימה, ספורטאים מתאמינים כל יום, ואנשים שמורגלים אז סבבה, אבל שעתיים זה באמת מוגזם. אני מתאמנת כל יום אבל בחלק מהימים זה אימוני כוח לא הוצאת אנרגיה. וכמו כן אני עוקבת אחרי זה ובטח לא שעתיים ביום!
 

E s t e b a n

New member
תלוי מי ותלוי איזה ספורט.

בגיל מאוחר יותר ובמצב גופני אחר אז בהחלט ניתן לעשות ספורט שעתיים ביום ואף הרבה יותר. יש המון סוגים של ספורט
 

hillator

New member
../images/Emo24.gif

שמעי דבר ראשון את בת 14 ככה שדיאטה בלי תזונאית נשמע לי קצת סכנה(את בגיל גדילה) כמו כן הליכה של שעתיים נשמע לי מוגזם- את מתאמנת לאולימפידה. כמו כן את מוציאה בזה המון אנרגיה והגוף צריך את אותה אנרגיה חזרה לכן את אוכלת הרבה. כמו כן את בן אדם לא פרה ברפת לכן המונח טוחנת קצת לא מתאים.
 

hillator

New member
אז ככה

דבר ראשון תשני פרצוף מייד!! זה לא תשע באב היום! דבר שני תורידי קצת פעילות במקום שעתיים ביום תלכי שעה זה מספיק! אולי תנסי גם לגוון קצת בפעילות חוגי ריקוד או דברים שילדות בגילך עושות! כמו כן 300 כפיפות בטן ליום זה דבר ממש לא יעיל, ומכאן אני אתן למאמנת הכושר שלנו מיכל להמשיך! לגבי תזונה אל תקבעי לעצמך תפריטים לבד זה מסוכן בגילך, את נמצאת בגיל גדילה, לכן אני ממליצה לך להתייעץ עם תזונאית אפילו פעם אחת, במידה ואמא שלך לא מבינה את החשיבות של הדבר תבקשי ממנה שתיכנס לכאן ונשמח להסביר לה!
 
שירשור שאלות שבת - שימו לב../images/Emo70.gif

|תדגש|הודעות שלכם לא נמחקו - אלא שורשרו לכאן. אני מקבצת שאלות כאן כדי לא להציף את הפורום. אנא שרשרו שאלות לכאן.
 

JoviGirl

New member
משהו מוזר שקרה לי עכשיו בהליכה..../images/Emo12.gif

(יותר מדי דברים מוזרים קורים לי בזמן האחרון...
) הייתי בהליכה של שעה בערך.. ובערך שהייתי בעיצומן של ה-10 דקות האחרונות... הרגשתי משהו מוזר בידיים, כאילו הדם נעצר, אבל ממש, הם היו נפוחות, האצבעות היו אדומות-סגולות, וגירד לי בכריות כף היד...
עדיין יש הרגשה מוזרה בידיים, מסג' לא ממש עוזר.....
אכלתי לפני, שתיתי מים, ממה זה נבע?? ממש מוזר לי...
 

E s t e b a n

New member
הדם נעצר.

הגוף שלך עדיין מדבר אלייך
עכשיו הוא אומר, "קחי אותי בבקשה לרופא"...
 

מיקמוני

New member
שאלה של חדשה ../images/Emo9.gif

שלום, אני מעוניית להירשם לתוכנית ההרזיה "דיאט סי" של סטודיו סי וגם לתוכנית החיטוב שלהם. אשמח לקרוא המלצות אם יש או אם אין והאם זה באמת עוזר. אציין, שאני סולדת מספורט כי קשה לי עם זה. הייתי רשומה למכון כושר ומתוך שנה פקדתי את המקום רק חודש וחצי. בנוסף, אני חייבת להוריד במשקל וזו האופציה היחידה. בעבר עשיתי דיאטות (אחת עם דיאטנית של קופ"ח) אך התוצאות לא נשמרו. בשנה האחרונה (עם כניסתי לאונ') העלתי אף יותר ממה שהייתי. היום אני צריכה להוריד בערך 15 ק"ג ורוצה לעשות זאת באופן מסודר ושיתאים לאורח חיי.
 
למעלה