שירשור שאלות שבת - שימו לב

sexy doll 19

New member
שלום לכם!

עשיתי כמה פעמים דיאטות השיא שלי היה שירדתי 15 קילו היתה לי הרגשה טובה עם עצמי אבל לפני כמה חודשים העליתי 10 קילו חזרה אני כבר מתחילה להתייאש מרגישה ששום דיאטה לא עוזרת מישהו יכול לייעץ לי מהי הדרך הנכונה והבטוחה להרזייה?
 

dsxzfsdafdsaf32

New member
קודם כל עדיף שתיפטרי מהמושג הזה

שנקרא דיאטה-אלא אורח חיים בריא
דבר שני, את צריכה לפרט עוד פרטים על עצמך כמו משקל,גובה גיל וזה יעזור.. אבל בכללי אני יכולה להגיד לך שהמתכון להצלחה זה לאכול הכל אבל בכמויות סבירות,לעשות פעילות גופנית,והכי חשוב להתייעץ עם תזונאית שתבנה לך תפריט משלך כי זה משתנה מאדם לאדם..מקווה שעזרתי ושיהיה בהצלחההה
 

sexy doll 19

New member
תודה!! :)

יש לי בעיה אני עצלנית ואין לי כוח לפעילות גופנית .. אבל כמו שאומרים בשביל יופי צריך לסבול .. :) אני חיילת את יודעת אולי אם יש בצבא תזונאית? כי אף פעם לא ביררתי... בכל מקרה תודה לך!!! :)
 

מיקמוני

New member
שאלה של חדשה ../images/Emo9.gif

שלום, אני מעוניית להירשם לתוכנית ההרזיה "דיאט סי" של סטודיו סי וגם לתוכנית החיטוב שלהם. אשמח לקרוא המלצות אם יש או אם אין והאם זה באמת עוזר. אציין, שאני סולדת מספורט כי קשה לי עם זה. הייתי רשומה למכון כושר ומתוך שנה פקדתי את המקום רק חודש וחצי. בנוסף, אני חייבת להוריד במשקל וזו האופציה היחידה. בעבר עשיתי דיאטות (אחת עם דיאטנית של קופ"ח) אך התוצאות לא נשמרו. בשנה האחרונה (עם כניסתי לאונ') העלתי אף יותר ממה שהייתי. היום אני צריכה להוריד בערך 15 ק"ג ורוצה לעשות זאת באופן מסודר ושיתאים לאורח חיי.
 
תראי. אני חושבת ש...

קודם כל ולפני הכל את צריכה קצת לחשוב עם עצמך למה את לא מתמידה - לא עם דיאטנית ולא עם ספורט ולנסות לגלות מה עוצר אותך. כי אני חושבת שהמפתח הוא בך ולא כל כך בשיטה שתבחרי להשיג את ההישגים שלך. מה את חושבת שסטודיו C יעשו עבורך שימנע ממך להפסיק? מה הם יעשו שיעזור לך להתמיד? לדעתי התשובה היא - שרק אם את תחליטי ותעשי תהליך הדרגתי אז זה יעבוד. אני בתור דוגמא - עליתי לפני כשנתיים 12 ק"ג. ולא עזר כלום לא הורדתי גרם. גם לא לחתונה שלי. לפני שנה התחלתי להתאמן בסטודיו C. לי זה מאוד מתאים. זו פעילות יחסית מונוטונית שלא שורפת קלוריות. החלטתי לנסות ולהתמיד וללכת קבוע פעמיים בשבוע (חשוב לקבוע יעדים סבירים על מנת לא להתייאש). אחרי כמה חודשים הצלחתי להתמיד. ואז הוספתי עוד שיעור אחד. ואחר כך התחלתי בהליכות מתונות. בהתחלה היה לי קשה. הלכתי לאט וקצת. אחר כך נהיה יותר קל. בחודש מאי החלטתי שאני מוכנה לשלב הבא ופניתי לדיאטנית בסטודיו C. בתכל'ס אני לא חושבת שיש הבדל בינה לבין דיאטנית אחרת פרט לעובדה שזה נוח לי (מיד אחרי שעור). היא היתה דיאטנית בקופ"ח והיא דיאטנית קלינית. אני סטודנטית ועובדת ב3 עבודות ואין לי הרבה זמן וכוח כך שמה שהיה באמת חשוב זה לרצות באמת עם עצמי. (מה זה לרצות באמת? זה למשל להתמיד בפעילות לאורך זמן...) מאז הורדתי לאט ועל בטוח עם הרבה התאמה לאורח החיים שלי שכולל מסעדות וטייק-אווי ואוכל באוניברסיטה ובעבודה, כ-8 ק"ג. אז אני בעד סטודיו C אבל אני לא חושבת שהמסגרת הזו יש בה איזה "פלא" שיגרום לך להתמיד או לשמור על התוצאות. ואני חושבת שיש הרבה בנות שבשבילן סטודיו C זה משעמם ולא מתאים. בתכל'ס - הייתי שואלת את עצמי - למה לא הצלחתי עד עכשיו? מה גרם לי לא לשמור על התוצאות? למה הפסקתי להתעמל? והייתי מתחילה לאט לאט. לא בהתנפלות. קודם מנסה להתחייב עם עצמי למשהו כמו 2-3 הליכות בשבוע ולאט לאט רואה למה אני מסוגלת להתחייב. בהצלחה
 

מיקמוני

New member
אני אסביר

עשיתי 2 דיאטות גדולות בחיי: באחת הורדתי 17 ק"ג ובאחת 15 ק"ג. כשאני מתחילה יש לי כוח רצון ואני חזקה. הבעיה היא לשמור (בגללה העליתי כל פעם) ובעיה נוספת היא שכל דיאטה לא לוותה בפעילות גופנית כלל כך שלהתעצב לא התעצבתי. עכשיו אני באונ' וכמו שתיארת זה אורח חיים מאוד צפוף. יש ימים שאני חייבת לאכול באונ' ומי כמוך יודעת שהכל שם משמין... בכלל מאז שהתחלתי ללמוד אני באנטי דיאטה מוחלט כי אני מרגישה שעוד לא מיציתי את כל הדברים הטובים בשביל להתחיל דיאטה. מאידך, אני מאוד רוצה לרזות ומחפשת מסגרת/ דיאטה שתתאים לצרכיי ותקבע לי תפריט שיהיה לי נוח (לא קל! נוח) לעמוד בו. אני לא רוצה דרסטיות כי עם דרסטיות הכל עולה פי כמה וכמה. אני רוצה דיאטה שתלמד אותי אורח חיים. בטלפון עם סטודיו סי הסבירו לי שכדאי לי לשלב את הדיאט סי ביחד עם שיעורי העיצוב כבר על ההתחלה. מה דעתך? האם יש שיעורים למתחילים? האם יש מע' שיעורים קבועה (כלומר, חוץ מהמפגש עם הדיאטנית יש ימים קבועים או שאת באה ליום המתאים לך?) תודה רבה מרא על העזרה (לפעמים נורא קשה לבטא הכל...)
 
למעלה