שירשור אבט"שים

גם אני!

קיבוץ ברעם מבוא דותן (אבט"ש מוארך שכלל גם את סוכות ואת יום כיפור!) מלכישוע אבני חפץ
 

z v e z d a

New member
הגנ"שים

כפר קלי"ה (ספטמבר 2005) קידר זמני (ינואר 2006) ביתר עילית "עיר התורה בהרי יהודה" לעזעזל (אוגוסט 2007) מגדלים (אוקטובר 2007)
 

z v e z d a

New member
יש קידר "זמני" וקידר "קבע"

שניהם על גבעות ליד מעלה אדומים. בקידר זמני גרים 2.5 משפחות, 12 חתולים ו-4 כלבים. הנתונים הם לינואר 2006 :)
 
איך היה יפתח?

אני מכיר שם אנשים
 
פנסיון מוחלט

אבל האינטראקציה שלנו עם אנשי המקום הייתה אפסית, פרט לכך שרדפנו אחרי הכלב של הרבש"צ.
 

yossi alef

New member
בית"ר עילית רק 15 דקות מתל אביב

הימים היו ימי פוסט התנתקות, משום מה היתה לי הרגשה לא נוחה מזה שהפגנתי סירוב בולט לצאת להתנתקות חודשיים וחצי קודם והסכמתי לצאת להגנ"ש (ערכו אצלנו הגרלה בין הקצינים הזוטרים מי יצא להתנתקות יצאתי רביעי בהגרלה ורק שניים היו צריכים לצאת אבל 2 מאלה שיצאו לפני הוציאו פטורים וזה הדרדר אלי, כשהבינו שאני רציני בדעותי ביקשו ממשהו אחר שיצא והוא הסכים). מבחינת מיקום זה כנראה המקום הכי טוב לעשות בו הגנ"ש בגזרת בנימין, אתה שומר למעשה בעיר (בית"ר עילית\מודיעין עילית כ-20000 אלף תושבים חרדים), זורקים אותך בקרווילה עם אוכל לשבוע כאשר בכל בוקר מביאים לך עיתון ו-4 לחמים. אתה נמצא 3 דקות הליכה ממרכז מסחרי וכשנגמר ההגנ"ש אתה יכול לתפוס אוטובוס הביתה כל כמה דקות מצומת מודיעין במקום להגרר כמה שעות בסוף בין ישובים נידחים. בין השאר, זו גם הייתה השבת היחידה שהייתי במסגרת צבאית כלשהי (אפילו בטירונות לא נשארתי שבת). האטרקציה : עליתי על כפכפים בשמירה הראשונה ביום חמישי, בין 8 ל-12 בערב. לא לקחתי בחשבון כמה דברים שלא היו ידועים לי לגבי המיקום של העמדה כמו הקרבה לגדר הההפרדה בבילעין. התברר שבאותו ערב הסתננו לאיזור כמה פעילי שמאל כדי לעשות שמח בחגיגות יום שישי בבילעין, תוך רגע הקפיצו איזה כמה עשרות מג"בניקים לאיזור וגם מח"ט בנימין קפץ לעמדה לראות מה קורה באיזור... אותי עזבו בשקט כי חשבו שאני איזה מילואמניק שבא להעביר את הזמן. בפעמים הבאות שניסו לסדר לי אבט"שים כבר פעלתי בנוסחא הידועה של לנסות לדחות את זה כל פעם לסבב הבא, הייתי איזה 4 פעמים רזרבה, דווקא אחרי שכבר היה לי פטור מנשק לא ניסו לשלוח אותי...
 

z v e z d a

New member
בית"ר עילית/הדר בית"ר זה מקום מטורף

קודם כל בית"ר עילית שייך לחטמ"ר עציון. עיר יותר מדי חרדית עם אוכלוסיה לא ידידותית. ישנים לא בבית"ר עילית עצמה, אלא בהדר ביתר, שזו גבעה עם מגורשי בית"ר עילית, שאלה אנשים שלא הסתדרו בבית"ר עילית ורמזו להם להסתלק מהעיר. אנשים בהדר בית"ר פשוט מטורפים : זקנה בת 70 בשם מלכה, שטענה שהיא תיירת משבדיה שבאה לפה לפני שנים, קמצנית ברמות; סוכן שב"ק, שאחראי על בית"ר עילית ; נהג מונית שנמאס לו לגור בהרצליה, אז הוא בא לשטחים לגור בשקט ; ילד בן 17 שברח מההורים החילוניים שלו בבית"ר עילית ולא יודע מה לעשות עם עצמו ; זונה בת 40 ועוד קבוצה של מבוגרים וצעירים שלא יודעים מה הם עושים שם. היישוב נראה כמו מזבלה. הקרבנים שבהם הם חיים חצי הרוסים. מלכה המטורפת כמעט הרגה אותנו. כשמת לה כלב ביום החמישי הראשון להגנ"ש, היא סחבה אותו עד למגורים שלנו וכבלה אותו עם שרשרת לאיזה מכסה ברזל. הסיפור נגמר בליל שבת כשהכלב התחיל להסריח ברמות והשומר הדרוזי (מקבוצת שומרים גויים-"גויי שבת") של בית"ר עילית פינה את הכלב מהיישוב. למרות האוכלוסיה המטורללת והעובדה שרצו לשפוט אותי זה היה ההגנ"ש הכי טוב בזכות האנשים שהיו איתי, תערובת של עתודאים וקצינים צעירים.
 
למעלה