שירשורשיר

ASTAR3

New member
שירשורשיר../images/Emo79.gif

לא עוזב את העיר שלמה ארצי מילים: שלמה ארצי לחן: שלמה ארצי והוא לפני סיום סוגר כבר את השער. מרפה מן העניין, חומק אל תוך השיר. והיא לפני סיום שואלת: "האם אתה נשאר? האם השיר ימנע מבעדנו להמשיך?" "לא עוזב את העיר!" הוא אומר לה, "עבור אף אחד. אנחנו שניים תמיד, ביננו אלוהים אחד. ואת עבורי כמו שתיקה דקה, וכך או כך לא עוזב גם אותך". ואחר כך משום שתכלת, הרדיו מעודד, רק סימני החוף מעוררים ספק. והיא מתוך סיום שואלת: "האם יהיה מדי?" אם היא פתאום תפרוץ בבכי לא מתאפק. שמות לפני סיום, והוא פתאום מבטיח, מתוך חלום זהיר הם נשענים אל ים. למות לפני סיום, והיא על קו רקיע, מתוחה כמו עיר קטנה - דמוית שרב.
 
שליי..

Breaking The Girl/RED HOT CHILI PEPPERS I am a man Cut from the know Rarely do friends Come and then go She was a girl Soft but estranged We were the two Our lives rearranged Feeling so good that day A feeling of love that day [Chorus] Twisting and turning Your feelings are burning You're breaking the girl She meant you no harm Think you're so clever But now you must sever You're breaking the girl He loves no one else Raised by my dad Girl of the day That was the way She was the girl Left alone Feeling the need To make me her home I don't know what when or why The twilight of love had arrived [Chorus]
 

JaboGirl

New member
זה רק הלב שכואב לך

זה רק הלב שכואב לך ביצוע: אביב גפן מילים ולחן: אביב גפן עיגולים שחורים במקום עיניים - רואים עלייך, שלא נרדמת. אל תרגישי מיוחדת, את לא הראשונה ששיכורה. בבת אחת פתאום צוחקת, זורקת חיוכים לכל אחד. אבל בפנים את מתפללת, בואי, רוח. השדים באים בלילה, קולעים צמות מהכאב. זה רק הלב שכואב לך, אל תדאגי... זה רק הלב על הבמה בצד עומדת. כשאני בזרקורים, זה קל להתאהב. זה רק הלב שכואב לך, אל תדאגי... זה רק הלב אמרת שאת רוצה לברוח, כדי לשכוח ת'עיר הזאת. אבל את אף-פעם לא עוזבת, את מכורה כבר לבעיות. הלכת לים, חיכית לי ולא באתי. כי ראיתי כבר יותר מדי זריחות. צעקת לכוכבים שמעלייך- בואי, רוח. השדים באים בלילה, קולעים צמות מהכאב. זה רק הלב שכואב לך, אל תדאגי... זה רק הלב אז תחלמי שאני שר לך, שאני חושב עלייך כשאני כותב. זה רק הלב שכואב לך... אל תדאגי, זה רק הלב.
 
למעלה