שירים של קווין שהייתם רוצים שיהיו יותר ארוכים

dar dahan

Member
שירים של קווין שהייתם רוצים שיהיו יותר ארוכים

כפי שרשום בכותרת איזה שירים של קווין הייתם רוצים שהם יהיו יותר ארוכים בשביל שהם יוכלו להכניס עוד קצת דמעות בעיניים או שההתרגשות תמשיך, או כל סיבה שנראית לכם. שני השירים הבאים מבחינתי אם הם היו נמשכים עוד 40 שנה הייתי כל כך מאושר, שירים כל כך יפים פואטים אין לי מילים
שיר אחד Lily Of The Valley: http://www.youtube.com/watch?v=OYJnqz9H_E0 שושנת העמקים מה יש לומר על השיר הזה, פשוט שלמות של שיר רק חבל שהוא כל כך קצר, פשוט שלמות שיר פואטי ועם שורה כל כך מדהימה כמו: Wars will never cease Is there time enough for peace? The lily of the valley doesn't know פשוט מדהים וחבל שזה היה כל כך קצר
והשיר השני nevermore: http://www.youtube.com/watch?v=AXKiixkdKyU כמו שושנת העמקים כך גם nevermore מדהים ביופיו והייתי שמחה אם שני השירים הללו היו נמשכיך יותר מדקה וכמה שניות. והם שירים כל כך פשוטים משמיעה ראשונה אבל משמיעה 8 שומעים עד כמה השירים הללו היו גאוניים מבחינת לחן ומבחינת מלל, שירים שלא היו מביישים את ימי הבניים
 

Teo Toriatt

New member
אז אתה חייב לנו הסבר

איך אתה לא עושה את השיר הזה בהופעות אם אתה כ"כ אוהב אותו? במיוחד שאני מסכים שהוא אחד היפים שלהם
 

theOlive

New member
תמיד יוצא שאני חייב...

בתור מעריץ נלהב של בריאן (לא אכתוב את שם המשפחה כדי לא לעורר מחלוקת בפורום) כמעט תמיד השיר שהוא כותב ואף שר באלבום הוא אחד החביבים עלי. הכניסה של פרדי בסי פארט פשוט נפלאה בעיני. בעוד ש SASS לא מאוד קצר הייתי רוצה יותר ממנו...אולי סרט עליליתי באורך מלא :) לשאלתך, הוא כבר הופעה ברשימת ה"אולי" להופעה כמה פעמים ונדחה מסיבות של כדאיות. גם SYW שאותו העלנו בהופעה התקבל בתגובה צוננת מהקהל שלא שולט בחומר... מעדיף ליהנות ממנו בבית או ברכב ולא לשיר אותו בפני קהל שמחכה שהוא יגמר.
 

Teo Toriatt

New member
זה באמת משהו ששמתי לב בהופעה

אתם עושים את ה Greatest hits ואין ספק שזה מה שהקהל בא לראות. אבל לפחות בהופעות הראשונות עשית (בצורה מופתית) את Take my breath away והפסקתם, למעשה אין שום שיר שהוא ממש "יציאה" מיוחדת. למה לא לעשות שיר אחד כזה שלא כולם מכירים? כמו Take my breath Sail Away Spread Your Wings ועוד.... אתה יודע, הייתי פעם בהופעה של להקה שעשתה מחווה לפינק פלויד והם החליטו לעשות את Echoes למרות שלא הרבה מכירים אותו והוא ארוך מאוד - ואני מאוד נהניתי.... מכיר אותם?
 

MichalEe

New member
^ מסכימה

אחרי ההופעה האחרונה בה הייתי (30.4) אמרתי בפייסבוק שהיה לי מאוד חסר 39'. היה כיף לשיר אותו בהופעות הקודמות (כמעט הבאתי איתי בפעם ההיא תוף מרים, ברצינות
). הרי זה מה שהופך הופעה לאינטימית וכיפית - לשיר עם השירים שאתה מכיר, ולהכיר שירים חדשים ומעניינים כדי שתוכל לשיר אותם בפעם הבאה.
 

theOlive

New member
חמודים אתם

אנחנו בתהליך של שינוי המופע. כל מיני דברים שרצינו לעשות מזמן ולא הספקנו. חלק מהשינוי יהיה לחדש שירים שעשינו והפסקנו לאחרונה.חשוב להבין שקשה לשמח את כולם כי יש כל כך הרבה שירים! טוריאט, גם אנחנו היינו מבצעים את אקוז של פלויד פשוט כי זה שיר נפלא, הרבה אנשים לא הכירו אותו בהופעות. מיכל, אם את מביאה תוף מריים את מקבלת את 39 :)
 

Teo Toriatt

New member
חששתי שלא תבין את הציניות

התכוונתי אליכם כשדיברתי על Echoes זה כדי להזכיר לך כמה כיף לנגן לפעמים קטעים שאנשים לא מכירים ולחשוף אותם. ואל תשכח שEchoes זה משהו כמו 23 דקות... מה זה איזה Sail away של שלוש וחצי דקות?
 

MichalEe

New member
אני מקווה שאני לא לוקחת על עצמי אתגר

גדול מדי, אבל סבבה
 

dvirtz

New member
אחלה שרשור

שיר אחד שהייתי שמח להאריך זה - The Hero מפלאש. אמנם, טכנית הוא מעל שלוש דקות אבל אחרי שמחכים כל הדיסק לקול של פרדי מגיע לנו הרבה יותר.
 

7INBAR7

New member
השיר הראשון שעולה לי בראש-

my melancholy blues. אני זוכרת את הפעמים הראשונות שהקשבתי לו שהקול של פרדי היה כלכך מדהים ורק רציתי שיימשך
 

khammel

New member
טוב, אני כבר לא יכולה להתאפק

חבל שברייטון רוק לא ארוך יותר. נגיד, שלושה וחצי ימים.
וגם לא הייתי מתנגדת לזה ש-Bring Back that Leroy Brown יהיה קצת ארוך יותר.
 

Teo Toriatt

New member
חיכיתי לראות מי יגיד את זה....

משום מה היה לי ברור שאת תשברי ראשונה
 

dvirtz

New member
הקסם

של BBTLB ושאר הקצרים ב-SHA הוא דווקא בקיצור לדעתי.
 
למעלה