שירות לקוחות של רמי לוי אינו מגיב.
התלוננתי בשירות הלקוחות של רמי לוי על מחירים שונים של מוצרים זהים (ההבדל היחיד הוא ציור על האריזה) ועל הנחות שלא ניתנות למרות השילוט על המדפים (כנראה שיש הגבלת כמות שלא כתובה בשום מקום).
מייל תזכורת גם לא נענה.
רמי לוי התגאה, אישית, בטליויזיה, בשירות הלקוחות שלו. אם זה שירות לקוחות אין בו צורך וניתן לחסוך את משכורותיהם של עובדיו ומנהליו.
גם יצאתי מרומה על הנחות שלא ניתנו וגם יצאתי עם הרגשה רעה של זלזול מוחלט בי כלקוח.
התלוננתי בשירות הלקוחות של רמי לוי על מחירים שונים של מוצרים זהים (ההבדל היחיד הוא ציור על האריזה) ועל הנחות שלא ניתנות למרות השילוט על המדפים (כנראה שיש הגבלת כמות שלא כתובה בשום מקום).
מייל תזכורת גם לא נענה.
רמי לוי התגאה, אישית, בטליויזיה, בשירות הלקוחות שלו. אם זה שירות לקוחות אין בו צורך וניתן לחסוך את משכורותיהם של עובדיו ומנהליו.
גם יצאתי מרומה על הנחות שלא ניתנו וגם יצאתי עם הרגשה רעה של זלזול מוחלט בי כלקוח.