שירון לאדינו

lezo

New member
ג'ופאר לוס דידוס

אסטרלו סאנה אי ביב'ה קי מוס סיאס אי דיל דייו קי לו טופיס פור איסטי לינדו פיזמוניירו קי מוס מאנדאטיס...
 

רותי ב.

New member
../images/Emo45.gif אין כמוך אסטרלו.

מעבירה לטאגליינס.
 

מואיס

New member
אין כמוך אסטרלו../images/Emo45.gifאני רואה שהתחלת

לעבוד על הקטגוריות, מונג'אס גראסייאס
 

tsiporganeden

New member
אם כבר מטיקה דיברה על מפגש, מה

דעתכם להפגש בחג השבועות לגבינות ויין? אצלי כמובן אלא מה?
 

tsiporganeden

New member
אסטרלו קרידה תודה רבה, רק את

גודל האותיות תגדילי, בגילנו כבר לא רואים כמו שראינו פעם.
 

אסטרלו

New member
לו אסטו אזיינדו מאס גראנדה

לטראס, פארה לוס שאשוטוס
, אי איי מאס קנטיקאס דה אנקאשאר. קן קה קר'ה קנטיקה קה נו אסטה אריינטו - אני מקבלת הזמנות.
אליעזר לו יאמו אל שירון - פיזמוניירו.סי אז אל קורקטו ביירב'ו לו ב'אמוס אייאמאר אנסי.
 

מואיס

New member
טי ב'ו סלודר מונג''ו סי ב'אס

אג'וסטאר לה קנטיקה קה מוס טרושו שריקה, ג'וסטו אנטיס דה און אניו איר מי קירו מדרי הירושלים איר מי קירו מאדרי אה ירושלים אה פיזאר לאס יירבאס אי ארטארמי דה איליאס. אן איל מי ארימו ייו אן איל אל מי אסיגורו ייו אן איל סיניור דה טודו אל מונדו. אח, מה סה אראנקאן ב'ינאס די קונטאר מיס מאליס קן לאס טיינה אה קאטיס קן אה מיטיקאליס. אני רוצה, אמי ללכת לירושלים, לדרוך על עשביה, ולשבוע מנעמיה. באל האחד אבטח ברבון העולם, בציון שבמזרח. קטן סבלם של המאושרים ולא מורגש, לאומללים כאב עז ולב מותש ואני מה אומר ליוצרי? כבר כלו כוחותי לספר בצערי. עברית: יהורם גאון שריקה לה מורניקה שריקה תיקנתי ברשותך כמה מילים לפי "י" במקום שיש צירה, אם טעיתי אתך הסליחה
 

Sarika

New member
אסטרלו, קי נו טי אולב'ידיס.....

לאס זכויותס
. בכל מקרה יישר כח על איסוף וארגון קובץ השירים של הפורום
 

אסטרלו

New member
../images/Emo45.gif קיבלת!

האם לשיר הזה יש גם לחן? ובכלל השירון אמור להיות לצרכי שירה במפגשים? או לכלול בו גם שירים שאנחנו לא יודעים את הלחן?
 
למעלה