שירה, כמו שאמרתי לך...

Sexy me

New member
שירה, כמו שאמרתי לך...

הסולן של גרין דיי (בילי ג´ו) vs הסולן של נופקס (לא יודעת איך קוראים לו) אמממ... החלטה קשה! אני מאוד אוהבת את שניהם... לא יודעת את מי לבחור! אני אשמח אם תעדכנו אותי בקשר לשם של הסולן של נופקס :) ..::טיש::..
 

ּpine appleּ

New member
קוראים לו

fat mike.... טוב אמממממ.... באמת החלטה קשה.... אני לא יודעת למה אבל בילי ג´ו נשמע כאילו הוא בריטי... ופאט מייק נשמע כזה... סופר צרוד או משהו?! אז אני לא ממש יודעת מה לבחור.... תבחרו אתם.... שברו את הדיסק?!?!?!?! את הדיסק עצמו!?!?!?!?!? מי?!?!?!?
 

ּpine appleּ

New member
אה

יש לי רעיון... (טוב גם לפורום בלינק!!!)
אמממממ כל מי שעונה שיקח סולן של עוד להקה וכל פעם נשווה סולנים לבילי ג´ו....... נחמד דווקא..... אז תענו כבר (טיש, יפה! מבצע הער את הפורום!)
SD/ST
 

Sexy me

New member
כן, את הדיסק עצמו

מי שבר אותו?! כמה מפתיע - הערסים האלה מגאולים! כלבים!!! ובקשר לבילי ג´ו - לי הוא נשמע יותר אירי... אבל זה רק כשהוא שר... עדין מתלבטת ..::טיש::..
 

Charlotte

New member
אהם אהם

הוא נשמע אירי/בריטי= הוא נשמע מצויין. אז אני אבחר בו.
 

HandsomeDevil

New member
charlotte

מה הקטע של הכינוי?!, גם את שומעת kittie?! יופי, כי נדירים בארץ האנשים שבכלל מכירים אותם...
 

Charlotte

New member
לא בדיוק ../images/Emo13.gif

שרלוט לייק שרלוט הגיטריסטית של אש. שום קשר לקיטי למרות שגם הן בסדר.
 

HandsomeDevil

New member
חבל...

עכשיו אני בטוח שאני היחיד בארץ ששומע אותן... ניפצת לי את כל התקוות.
 

Charlotte

New member
לא נורא

יש תקווה. אני הכרתי אחת שמקשיבה להן (כן מישראל).. ואני בטוחה שהיא לא היחידה. גם אני דיי התייאשתי מלחפש מעריצים (סליחה, אנשים שמקשיבים ומעריכים את המוסיקה) של אש כאן.. אבל תמיד אפשר לקוות.
 

HandsomeDevil

New member
יש לי עוד תקווה...

אני לא מבין למה אנשים לא שומעים את הלהקה האדירה הזאת?!, טוב, זה לא מתאים פה.. אני הולך לפורום רוק ומטאל.. אבל אני עוד אחזור..
 

Sexy me

New member
אתה יודע למה אתה היחיד ששומע אותם?

כי הם סאקס! ..::טיש::..
 
לא יודע אם זה קשור אבל...:

לדעתי בילי ג´ו הוא אליל, הוא נגן גיטרה מצוין וכותב שירים מצוין , הוא בן אדם גדול שאני אישית ממש מת עליו! אחת הסיבות היא בגלל שהבוודסטוק 94 אפילו אחרי שפגע בגיטרה שלו גוש בוץ ענק בדיוק על איפה שהוא פורט על המיתרים והוא המשיך לנגן עם מלא בוץ על המיתרים שלו. אגב הוא די בריטי ממה שהבנתי, ואם דברתם על נופקס אז אכן זה fat mike או לפחות הכינוי שלו, וגם הוא ענק.
 
מסכימה בכל מילה.

אבל אנשים, אל תסמכו עליי, אני לא משהו שמעתי הרבה נופאקס. אני אוהבת בילי ג´ו נגד הסולן של פאפא רוץ.´ לא יודעת איך קוראים לו, כוסאמק(וופסי), אממ... בלה! אני עדין בוחרת בבילי ג´ו! עם הגיטרה המגינבה! אנשים יש לי תמונה של הגיטרה שלו, לא על המחשב.!! זאתי שהיתה לו מאז גיל 15... עם כלמיני מדבקות עליה. Dפנה
 
למעלה