שיפשוף נעים...

MotiAd

New member
שיפשוף נעים...

היי חברים, רציתי לשאול אם יש פה בפורום עוד מישהו בפורום שמתגייס מחר? מוטי. ד"א מה דעתכם להקים אגודה להשמדת הדוקומנטציה? כמה חיים זה יציל? כמה כאבי ראש זה יחסוך? כמה כסף לקאנטרי קלאב זה יחסך? כמה זמן יישאר פנוי לאישה ולילדים (בלי תירוצים של כואב הראש ואין מצב רוח)?
 
למעלה