שיעור בהונגרית

חתולון*

New member
שיעור בהונגרית

לפני הרבה שנים, כשהיינו ילדים ביסודי או בכיתה ט´ היינו, כמו רבים וטובים אחרים, מגיעים לקיבוצי הדרום והנגב לשבוע עבודה בקטיף/רפת/וכל מיני עבודות בהתנדבות. כמובן שהיו שם מתנדבות מחו"ל, אבל לי ידענו ממש מה לעשות איתן, וזה לא הסיפור!!!!! ביום הראשון שהגענו הכיתה עם המורה שלנו, לקיבוץ רביבים בנגב, נשלחתי לרפת, (על סמך המלצה של המורה) כי היה לי כתב יפה וברור וביקשו ילד שיכין לוטרינר את הממצאים של הבדיקות שהרופא ערך באותו יום לפרות. הגעתי בלי חשק לרפת, שם חיכה לי הרופא, ובלי הרבה הכנות אמר לי: "שלום ילד, איך קוראים לך"? "י´" אמרתי בפחד, תיקח את העט והניירות האלה ותרשום בדיוק מה שאני אומר לך, "כי זה מאד חשוב!!!!!" הרופא הלביש כפפת גומי בידו הימנית, כפפה שהגיעה לו על הכתף ובלי הרבה הכנות, לאחר שהרים את הזנב של הפרה, הכניס את ידו לאחורי הפבה והיא "נבלעה בפנים" * * הייתי בהלם.... תרשום הוא אומר לי... דליה הרה רשמתי מיד דליה והיא הרה, התפלאתי, איך הוא יודע אבל מי אני, אני רק רושם מה שהרופא אומר. וכך הוא המשיך... שרה.....הרה שושנה.....הרה תקווה.....הרה סוניה.....הרה ועברנו על כ-300 פרות עד הצהריים. ולכולן הוא אמר "הרה" כשהלכנו לחדר האוכל, שמעתי ציחקוקים משולחן המזכירות והתברר שהם צוחקים על הדו"ח של הרופא..... זה היה דבר שלא יכול להיות.. כל הפרות בהריון? בירור קצר העלה את התשובה הרופא ההונגרי התכוון ל... חרא| שאין הריון, רק חרא אבל לי הוא אמר...הרה וכך ביום אחד, כל הפרות בקיבוץ היו בהריון. חתולון
 

קסומה

New member
../images/Emo6.gif

אם לפרות שמות אנושיים, מעניין מה השמות של התושבים!!!!
 

sahr12

New member
הנה משהו שקשור בפרים-פרות...חחחח

זוג ישראלים מבקר ביריד כפרי אי שם בהונגריה הם מתעכבים ליד פר גדול שעל צווארו כתוב "הפר הזה דפק 50 פעם בשנה האחרונה" תראה מוישלה 50 פעם בשנה זה פעם בשבוע יש לך מה ללמוד... ממשיכים הלאה ורואים פר גדול יותר ועל הצואר שלט "הפר הזה דפק 100 פעמים בשנה האחרונה. "זה פעם ב 3 ימים מוישלה !" לבסוף רואים פר לתפארת עם כלי חבל על הזמן... ואשור מוזהב משתלשל מהצוואר מאשר כי הפר הנ"ל זיין לא פחות מ365 פעמים בשנה האחרונה. "אתה מוכרח לשאול איך הוא עושה את זה זועקת האשה מקנאה. "בסדר" אומר מוישלה אבל קודם כל אשאל אם את כל הפעמים הוא עשה עם אותה פרה ! לא חובה לתת כלנית....חחחחחחחחחח
 
ועוד בדיחה בנושא ../images/Emo13.gif

שתי פרות רועות יחד באחו ומשוחחות בינהן. אומרת אחת הפרות: "שמעת על מחלת הפרה המשוגעת שמשתוללת בזמן האחרון?" עונה הפרה האחרת: "כן, איזה מזל שאנחנו ברווזים..."
 

חתולון*

New member
ולי זה מזכיר בדיחה "אמיתית"

אולי כבר שמעתם אותה בעבר...... כשחזרו ביב נתניהו ואשתו שרהל´ה מאחד הביקורים שלהם בארה"ב, הם, כרגיל עצרו לחניית ביניים בלונדון. במסעדה שאל המלצר את ביבי: "מה אדוני אוכל"? ביבי השיב: "בשבילי סטייק בקר עסיסי וטוב" "ומה עם הפרה המשוגעת" שואל המלצר....... "תשאל אותה בעצמך" עונה ביבי....... ומצביע על אשתו (ההצבעה תוספת שלי) אין בכתיבת הבדיחה שום רמז או סימן על שייכות כזו או אחרת לגוש כזה או אחר.... חחחחחחחח "גוש" "הרה" אני עדיין על כביש מס´ 1, לאחר הפסקת קפה קצרה, את סער עוד לא ראיתי. חתולון
 
זאת פרה עם נעליים../images/Emo3.gif

והיא לא מתביישת לזרוק אותן על נשים כשצריך (למי שלא זוכר, התפרסמה הודעה שהודלף לתקשורת כי, הגב´ ביבי זרקה נעליים על העוזרת שלה בגלל שהיא לא ניקתה כמו שצריך)
 
עשית לי חשק לסטיק עסיסי../images/Emo80.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח התמונה עושה חשק לסטיק עסיסי עם צ´יפס וסלט קצוץ דק דק
 

h47

New member
300 פרות וכולן עם הרה-חרא?

צחקתי.............. אבל מה עם המתנדבות?????????.. הלך לך?......
 

קרנושה

New member
לא רע חתולון......

מזכיר לי סיפור שסיפרה לי חברה כשהייתי בשמירת הריון.... היא שיחקה עם אחותה ואמה "חי, צומח, דומם" ונפלה האות ה´ חלק מהמשימות שהיו צריכות למלא היה צבע! הקיצר האמא סיימה ואמרה לבנותיה:"נו, מה איתכן?" והם אמרו שיש להם הכל מלבד צבע!! והיא אמרה להן:" ה(ח)ום בנות הום!! וחברתי סיפרה שהיא ואחותה התגלגלו מצחוק...... נו שויין....אני התרגלתי לזה
יש גם את הבדיחה עם המטען.... 2 נוסעות ברכב אחרי מסעית גדולה ועליה כתוב: זהירות מטען חורג...ואחת החברות קוראת בקול לחברתה הנהגת את הכתוב (במבטאה הכבד) יההההה שולי תראי מה כתוב שם: זהירות מטען הורג!! נו טוב...זה מה שאני מכירה....:)) הכי יפה זה לקרוא את הודעות הSMS מבעלי..בכל מקום שצריך להיות CH יש רק H התרגלתי כבר אמרתי????
 

קרנושה

New member
משאית גם....

רק שלא תצלבו אותי על השגיאות....השעה קשה לי
לפחות התיקונים באים מהר...
 
../images/Emo6.gif

אצלי זה קרה בכיתה י´ רק לא הבנתי את שפת האם של הפרות חחחחחחחחחחחחחחחחחח שיהיה במזל טוב .
 
למעלה