שיעורי בית באנגלית

droli

New member
שיעורי בית באנגלית

מהי הדרך ה"נכונה" לעזור בשיעורי בית. האם ללמד אותה לחפש במילון? במילון באינטרנט? להכתיב לה? שתכתוב משמיעה? אם היא מתייעצת איתי במה לכתוב, האם אתם עוזרים? ("מגלים")
 

חני ב

New member
אם היא מתייעצת, ואת יודעת

שהיא לא "מנצלת" אותך כדי שאת זאת שכאילו תכיני עבורה, בטח שהייתי עוזרת לה. לגבי חיפוש במילון, זה תפקיד המורה. אם הם למדו כבר, ועדיין קשה לה, כמובן שתעזרי לה. אבל, אולי את צריכה לשאול את המורה, מה המדיניות שלה. האם לעזור לתלמידים אם הם מבקשים, או לתת להם להתמודד לבד עם השעורים, ואחריות בדיקת השעורים הם רק עליה. מאד תלוי במורה.
 

דניאל90

New member
לדעתי לעזור לה כמו שעזרת לה

כשהיא התחילה לקרא ולכתוב בעברית. להשתדל לתת לה להתמודד לבד ולכתוב משמיעה וכשהיא מבקשת עזרה לעזור לה.
 

droli

New member
אז זהו,

שכשלמדה לכתוב בעברית - אמרו לתת לה לכתוב איך שהיא שומעת, לא לתקן שגיעות. אנגלית נראה לי שונה, משום שאותיות אהוי פה שונות. וגם ה-S ו ה-C מאד מבלבלות.
 

droli

New member
../images/Emo3.gif - עם לשון ארוכה בחוץ ושני

אגודלים ליד הרקות, והאצבעות מרקדות...מבין למה התכוונתי????? אונה לך ואונה לך (מוציאה לשון החוצה)
 

Kalla

New member
חייבים לתקן שגיאות!

לא קונה שום שיטה אחרת. הבן שלי בכיתה ג´ כותב כבר מכיתה א´ בלי שגיאות כי מיד תיקנו להם. לעומת זאת מי שלומד בשיטה של לא לתקן - הרבה פעמים השגיאות נשארות עד גיל מאוחר.
 

krn

New member
מקווה שלא מאוחר מדי

שני גם בג´. יש לה המון שגיאות! בעיקרון לא תיקנו אותם! רק השנה התחילו לתקן, אני מקווה שזה לא מאוחר מדי! לגבי האנגלית, אין לי מושג, היא עוד לא לומדת. בכל זאת נראה לי ששפה שניה זה משהו אחר!
 
בתי כותבת משמיעה. ורק משמיעה.

אם יש שגיאות המורה בודקת ומראה להם שוב ושוב עד שהם לומדים. אומנם בבית מדברים אנגלית אבל אנחנו לא ממש עוזרים בכתיבה אלא אם כן היא מבקשת במפורש ואז כותבים לה על נייר את המילה המבוקשת. באשר לחיפוש במילון לא יודעת מה להגיד זו רק השנה השניה שבא אנחנו לומדים אנגלית ולנו עוד אין מילון לבית הספר.
 
למעלה