שינוי תפריט

שינוי תפריט

שלום, אני עובד בעבודה משרדית ברוב היום וכשעתיים אחרי ארוחת הצהריים אני נכנס לעייפות כמעט בלתי נשלטת ועיניי נסגרות מול המחשב. מזה זמן אני מקפיד על אכילת דגים, סלט ירקות וירקות מבושלים בארוחת הצהריים בסביבות 12:00 אך בעייפות בסביבות 14:00, 15:00 מביאה אותי לאכילת דברים מתוקים וזה גורם לי להשמין. אני רוצה לשקול לשנות את תזונת הצהריים: יש לי אפשרות להוסיף לתפריט בחדר האוכל בשר או עוף במקום הדג וכן פחממות (תפו"א, אורז, פסטה...). יש לי נטייה קלה לכולסטרול ומעוניין להתייעץ כאן מה עדיף לשנות בארוחה. נתונים נוספים: בבוקר אני לוקח פרכיות אורז ומים.גובהי 178 ס"מ ואני שוקל 86. בתודה מראש, ד.ד.
 
שינוי תפריט - תשובה

חסרים המון נתונים. אתה מוזמן לפנות לדיאטנית קלינית ליעוץ תזונתי מקצועי ואישי. מאחר ואתה אומר שיש לך נטייה לכולסטרול זה חשוב עוד יותר מאחר וטיפול תזונתי בשלב זה עשוי לאזן לך את רמות הכולסטרול ולמנוע עלייה ברמות וצורך בשימוש בסטטינים.
 
למעלה