זה די ברור לי שהוא חזר
האנדו' הארור, אין יותר מקום לספק הכאבים, החולשה, הנפיחות בבטן, הרגישות בבטן, ההתכווצויות, התכיפות במתן שתן רק הפסקתי גלולות, ושוב אני סובלת אני גם לא יודעת אם הכאבים האלו זה סימן שההריון לא נקלט אפילו חודש אחד של חסד לא קיבלתי עם הפסקת הגלולות לא חשבתי שאני אגיע למצב הזה כ"כ מהר