שינוי או הוספת שם

avo1

New member
שינוי או הוספת שם

שלום, לבת שלי בת השנתיים ושמונה חודשיים קוראים שקד, סביב כל מיני קשיים ובעיות חשבנו לשנות או להוסיף שם נוסף. מה יותר נכון לעשות? תודה!
 
שקד מומלץ לשנות../images/Emo4.gif

השם שקד בעיתי מבחינת האנרגיות הרבות שבו יצירת 8,לכן מומלץ לשנות את השם כליל ולא להוסיף עוד שם.שם נוסף יכול לשנות מזל אבל במידה ומשתמשים בו בקביעות מה שלא סביר בשם נוסף שנלווה לשם הראשוני. כל טוב
 

גל סופר

New member
שום שם לא "מומלץ" לשנות

אינני יודע מניין השגות אלו, אך אין שום פזיזות בכל הנוגע לשינוי שם. שם נוסף לא "משנה מזל", אך הוא יכול להוות טריגר לשינוי התנהגותי [מה שיוביל לשינוי בבחירות וע"כ גם שינוי במה שאת מכנה 'מזל']. על אף כוונתך הטובה, אני מבקש לא לענות כשאין בידך את האפשרות לעשות זאת. תודה.
 
לגל סופר היקר../images/Emo13.gif

את האפשרות לענות אני משאירה לשיקולי,ולגבי הידע שלי לי יש את המקורות שלי שיותר מבטוח שעולים על מקורותיך! הפורום פתוח לכולם ברמת השאלה,וברמת התשובה,כמו שאני לא מעבירה דעתי על הצעותיך לחיוב או לשלילה לא מצפה לתגובה ממך לחיוב או שלילה. המלצותיי הם בגדר המלצה בלבד! מי שרוצה שיקח,ומי שלא אשרהו. שום שם לא מומלץ לשנות בכותרת שלך ולאחריו באותה נשימה"אינני יודע מניין השגות אלו,אך אין שום פזיזות בכל הנוגע לשינוי שם"אני סגורה לגבי מה שאני מעלה על הכתב, ואתה? איש באמונתו יחיה: אני בשלי,אתה בשלך!
 

גל סופר

New member
הבנת הנקרא

ראשית, היכן הסתירה? אני טוען שאין שום פזיזות [היינו, לא ממהרים] בכל הנוגע לשינוי שם. כלומר, לא ממהרים לטעון "תשנה שם". בכותרת אני טוען ש"שום שם לא מומלץ לשנות". המילה מומלץ היא מילת המפתח. מי את שתמליצי למישהו לשנות את שמו, אם את השם קבעו הוריו [אלו שלמעשה קיבלו את השם ברוח הקודש]? את ממהרת לטעון כל מיני דברים על מקורותייך [ש'עולים', כביכול, על מקורותיי], אך נדמה לי שבתגובה זו השורה התחתונה היא "הפוסל במומו פוסל". כמנהל הפורום מחובתי לשמור על רמה הולמת, וכאן אני יהיה זה שיקבע מי יענה לשאלות ומי לא. את יכולה לטעון הרבה על מקורותייך [ועל מקורותיי], אך בשורה התחתונה- אינך רשאית לענות כאן. הפורום אומנם פתוח ברמת השאלה, אך כפורום בהנהלת איש מקצוע הוא אינו פתוח ברמת התשובה. אלו חוקי הפורום שלי, את מוזמנת לקבל אותם ולהישאר כאן- ואת מוזמנת שלא, ואז לבחור לצאת. תגובות נוספות בסגנון יגררו אחריהן אי נעימות. כל טוב.
 
למעלה