אוטוטובוסים
New member
קו 525
תחנת רכבת רעננה מערב
קניון איילון ברמת גן
הקו משנה את מסלולו ואת נקודת הקצה הצפונית שלו.
מעתה יעבור גם בשכונת "יד התשעה" בהרצליה וייסע רק ברחובות בן גוריון, בעצמאות וסוקולוב (ללא מעבר ברחובות ויצמן והרב קוק).
בנוסף, מסלול הקו בקצה הצפוני מקוצר משכונת "לב הפארק" ברעננה לתחנת רכבת רעננה מערב.
נוסעים המעוניינים להגיע משכונות "לב הפארק" או "קריית שרת" לתחנה המרכזית בתל-אביב-יפו, יכולים לעלות על קווים 1 או 16 של מטרופולין עד דרך ירושלים ושם לבצע החלפה לקו 347 או 501 של מטרופולין.
חלופת הקו מספר 1 (חלופת ערב) מבוטלת.
כמו כן, מסלול הקו בקצה הדרומי מקוצר לקניון איילון ולא ימשיך לתחנה המרכזית בתל אביב.
נוסעים המעוניינים לנסוע מרעננה לתחנה המרכזית בתל-אביב-יפו יוכלו לנסוע באמצעות הקווים: 47 ו-347.
רמת חיבור למציאות נמוכה מאוד יש שם במשרד התחבורה, אני בטוח שהמונים השתמשו בקו 525 להגיע מרעננה לתל אביב
תחנת רכבת רעננה מערב
קניון איילון ברמת גן
הקו משנה את מסלולו ואת נקודת הקצה הצפונית שלו.
מעתה יעבור גם בשכונת "יד התשעה" בהרצליה וייסע רק ברחובות בן גוריון, בעצמאות וסוקולוב (ללא מעבר ברחובות ויצמן והרב קוק).
בנוסף, מסלול הקו בקצה הצפוני מקוצר משכונת "לב הפארק" ברעננה לתחנת רכבת רעננה מערב.
נוסעים המעוניינים להגיע משכונות "לב הפארק" או "קריית שרת" לתחנה המרכזית בתל-אביב-יפו, יכולים לעלות על קווים 1 או 16 של מטרופולין עד דרך ירושלים ושם לבצע החלפה לקו 347 או 501 של מטרופולין.
חלופת הקו מספר 1 (חלופת ערב) מבוטלת.
כמו כן, מסלול הקו בקצה הדרומי מקוצר לקניון איילון ולא ימשיך לתחנה המרכזית בתל אביב.
נוסעים המעוניינים לנסוע מרעננה לתחנה המרכזית בתל-אביב-יפו יוכלו לנסוע באמצעות הקווים: 47 ו-347.
רמת חיבור למציאות נמוכה מאוד יש שם במשרד התחבורה, אני בטוח שהמונים השתמשו בקו 525 להגיע מרעננה לתל אביב