שין ספליט
אני רץ כ70 ק"מ בשבוע ומתאמן על מסלול (כרגע) פעם אחת בשבוע. לפני חודש התחיל לי שין ספליט בשתי הרגליים, תופעה שלא חדשה לי, נחתי 3 ימים ושמתי קרח וזה עבר. הבעיה היא שלפני שבועיים הכאבים חזרו ואף התגברו , כרגע אני נח, ושאלתי היא האם מישהו יודע כיצד אני יכול לזרז את תהליך ההחלמה?(אני רוצה לחזור לפעילות כמה שיותר מהר אבל בחכמה ובלי כאבים), אולי תרגילי גמישות מיוחדים? או תכשירים וכו´. זה מאוד חשוב לי כי כול יום שאני לא מתאמן אני משתגע. נ.ב- הכאבים הם אך ורק בריצה, לא בהליכה לא בעליה או בירידה במדרגות. אך ורק בריצה (וכמובן בקפיצות) לכן המצב הוא עוד סביר, ואיני סבור כי יש סכנה לשבר מאמץ (תקנו אותי אם אני טועה).
אני רץ כ70 ק"מ בשבוע ומתאמן על מסלול (כרגע) פעם אחת בשבוע. לפני חודש התחיל לי שין ספליט בשתי הרגליים, תופעה שלא חדשה לי, נחתי 3 ימים ושמתי קרח וזה עבר. הבעיה היא שלפני שבועיים הכאבים חזרו ואף התגברו , כרגע אני נח, ושאלתי היא האם מישהו יודע כיצד אני יכול לזרז את תהליך ההחלמה?(אני רוצה לחזור לפעילות כמה שיותר מהר אבל בחכמה ובלי כאבים), אולי תרגילי גמישות מיוחדים? או תכשירים וכו´. זה מאוד חשוב לי כי כול יום שאני לא מתאמן אני משתגע. נ.ב- הכאבים הם אך ורק בריצה, לא בהליכה לא בעליה או בירידה במדרגות. אך ורק בריצה (וכמובן בקפיצות) לכן המצב הוא עוד סביר, ואיני סבור כי יש סכנה לשבר מאמץ (תקנו אותי אם אני טועה).