שימו
לסקר הראשון שהעליתי

שימו ../images/Emo23.gif לסקר הראשון שהעליתי

מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים. הסקר הזה יהיה לזמן קצר יחסית והוא יותר בגדר נסיון להעלות סקר. יש סקר חדש בהמתנה וכנראה יעלה כבר בעוד כמה ימים.
 
כבר יש לנו 5 מצביעים חרוצים ../images/Emo6.gif

מביניהם הרוב חושב ש- 4 ילדים זה כבר משפחה מרובת ילדים אבל לגבי 3 ילדים אף אחד לא חושב כך. יש מי שחושב שרק מ- 5 ילדים. אני אשמח לראות עוד מצביעים.
 

anat30g

New member
ולמה?

ואולי גם נענה על השאלה: למה רובינו חושבים שמ4 ילדים זה מרובה ילדים??? התשובה שלי: שברגע שאוטו "משפחתי" רגיל לא מספיק וצריך טרנזיט - זה מרובה ילדים!
 

nadia4

New member
שאלת סקר קשורה:

מי בחר באיזה פתרון לבעיה של האוטו: 1. קנינו אוטו גדול 2. ממשיכים לנסוע באוטו קטן בינתיים 3. קנינו עוד אוטו ונוסעים בשתי מכוניות כשצריך 4. אחר זו רק הצעה לסקר...
 
סקר מעניין אבל הייתי מוסיפה

תשובה נוספת: אין לנו אוטו
לנו למשל, אין כבר כמה שנים טובות רכב וגם לאף אחד מאיתנו אין רשיון. אני מעולם לא ניסיתי ללמוד לנהוג והאיש שלי איבד את הרשיון שלו (סיפור ארוך, אל תשאלו). אבל כשאנחנו רוצים לנסוע למקומות עם כל הילדות אז כל המשפחה המורחבת נדרשת לעזרה: התאומות או כל שלושת הגדולות נוסעות באוטו של סבא ובמקרים שגם אבא מצטרף אז הוא איתן ואני נוסעת עם הקטנה באוטו של אחותי או גיסתי. תמיד אנחנו חייבים לפחות שני רכבים לנסיעות.
 
אז אולי תמליצו לנו??

אנחנו מתלבטים לגבי רכב גדול יותר בשבילי (במקום סובארו אימפרזה בת שנה וחצי...)
 
יש לכם הזדמנות עד ליום שישי

אני משאירה בינתיים את הסקר הנוכחי וביום שישי יתחלף הסקר. לתשומת לבכם כדי שתספיקו להצביע אם לא הספקתם.
 

chim chim

New member
מה ההגדרה ?

מה ההגדרה שלכם למשפחה ברוכת ילדים? 4 ילדים נחשב ברוכת ילדים?
 
לפי הסקר של שבוע שעבר, כן. ../images/Emo13.gif

וגם לפי דעתי. אני ממש מרגישה "מרובה". עכשיו כל הארבעה יושבים ואוכלים ארוחת ערב ביחד, איזו אידיליה, ולאימא (לי) יש 5 דקות חופשה.
 
4 ילדים זה בהחלט משפחה ברוכה

ולפי הסקר היו לא מעט שחשבו שגם 3 ילדים זה כבר משפחה ברוכת ילדים. אמא שלי מספרת שכשהיא ילדה את אחי הקטן, הרביעי במספר, היא פנתה לאגודת זהב"י אבל אז הקריטריון להתקבל לאגודה היה לפחות 5 ילדים. כשאני ילדתי את הרביעית שלי זה חזר להיות 4 ילדים.
 

chim chim

New member
מה?

ואני כשנכנסתי לפורום חשבתי כבר שלכל אחד יש פה מינימום 10 ילדים...
 
למעלה