שימו
: השבתת האתר

שימו ../images/Emo23.gif: השבתת האתר../images/Emo43.gif

בלילה שבין שבת לראשון, בין שלוש וחצי לאחר חצות (03:30) לשבע וחצי בבוקר (07:30) האתר יושבת בשנית בשל השלמת החלפת שרתים במטרה לשדרג את המערכת. עמכם הסליחה

anais12

../images/Emo207.gifהיי,כמה שאלות..../images/Emo13.gif

היי,קודם כל שבת שלום לכולם
אז ככה לפני יומיים קניתי סוף סוף את ה DVD של טייק דאת' מ-2006 פינוק קטן ליום הולדתי הממשמש ובא
וכמובן שהוא פשוט מושלם ואף פעם לא ראיתי הופעה כ"כ טובה!,
עכשיו אני מצאתי איזה קטע ביוטיוב להלן הקטע חח:http://www.youtube.com/watch?v=trAuYYTq6M4 עכשיו ב-DVD לא היה את sure ובקטע מראים שהם כן הופיעו אותו אז מה הם פשוט הוציאו את השיר מה-DVD !?
וגם אממ בפורום הרשמי עשו עצומה כדי שטייק דאת' יוציאו את כל ההופעות שלהם מהסיבוב הראשון וגם את הקלטת של EC על DVD !! שזה רעיון פשוט נהדר! ויש כרגע כבר 3981 חתימות
אז לא ראיתי שמיהוא שם קישור פה ורציתי לשאול אם אני יכולה לשים את הקישור לזה פה!? (כמובן אם אתן רוצות..
) זהו,תודה

anais123

שמישהיא שמה..*

ואל תשימו לב לכינוי אני לא מפסיקה להתבלבל בניהם >< ואני במלא רוצה להחליף בקרוב כינוי..

קודם כל- מזל טוב../images/Emo24.gif../images/Emo65.gif

Sure הוא קטע מעולה
אחד הקטעים היפים בהופעה! לצערנו המוסיקה שבה הם השתמשו היא שייכת ללהקה אחרת (לגורילז אם אני לא טועה) ובגלל זכויות יוצרים ובגלל שלא השיגו אישור להשתמש בקטע הזה בדיוידי, הורידו את החלק הזה

anais123

../images/Emo3.gifחחח תודה!

רררר גורילז!
טוב למזלנו יש בנות חמודות שצילמנו
תגידי את יודעת אם אני יכולה לשים פה את הקישור לעצומה!?

Berliner star

../images/Emo207.gif הנה הקטע

המלא מהראיון ההוא שאמרתי לכן שהם דיברו על האיחוד עם רובי- Do you think Robbie will ever rejoin the band? MO: When we first agreed we were going to go on tour again, we asked him, but he had other commitments; he had to walk his dog that day. GB: I don't think about it that much. I don't think it's even a possibility, him joining the band again. I think we've all got to hope that one day we'll do a one-off or something where we'll perform together. But I think when it comes down to it, he's just not going to be in the band again. I just don't think there's a place for him now here. I think to Rob, there never was a place for him. I've spent a bit of time with Robbie over the last year. I think he's made to be who he is. I don't think he's meant to be in a band, our Robbie. So i've never seen it as an option, really. I could be wrong, but I just don't see it happening. MO: For me, it would be the perfect end. If i was writing the Take that film script and we'd come back ten years on and done a successful album and a couple of successful tours, if you wanted to put the perfect end to the story... Well, there's two; either we all die in a plane crash, which would be a good one; or Rob appears on stage and does something with us. HD: But Mark saying that, that's Mark's perfect end. I don't think that's our fans perfect end. I think they see us as a four-piece now. MO: I think they accept it but I really think they'd still like to see it. There was a time when Rob first left the band that if you saw a picture of us, it looked like somebody was missing. I think now, if you see a picture of the band, you don't think that. אם מישהי רוצה את הראיון המלא, שתגיד, אני אשלח לך במסר

למעלה