שימו לב! שדרוג לחנויות אונליין בקישורי הפורום

  • פותח הנושא Soak
  • פורסם בתאריך

Soak

New member
שימו לב! שדרוג לחנויות אונליין בקישורי הפורום

כפי שכתבתי בעדכון השבועי הקודם, שידרגתי בקישורי הפורום את אתרי הקניה שאנחנו משתמשים בהם על מנת לתת מענה לחברי פורום חדשים בנושאים כמו - מחיר משלוח, אמינות, זמן משלוח וכו'. פתחתי 5 קטגוריות חדשות מחולקות לאיזורים וכעת בפירוט על כל חנות יש מיני-ביקורת ולא רק תיאור שטחי של החנות. ביקשתי בעדכון השבועי לשלוח אלי חנויות אונליין מומלצות אבל אף אחד לא עשה את זה אז השתמשתי במה שהיה כבר במאמרים. עכשיו נכנס התפקיד שלכם - תבדקו, תתקנו טעויות שלי ותעירו הערות. תוספות גם יתקבלו בברכה. אני רק צריך לציין שטקסט התיאור של הקישורים הוא מוגבל בגודל ונאלצתי לעיתים לקצץ בדברים שרציתי לכתוב על כל אתר. תמונות ה-Preview של האתרים יתעדכנו לאט לאט... אז יאאלה, טייק-א-לוק.
 

Ice machinE

New member
נראה טוב ../images/Emo45.gif

אתה יכול להוסיף את www.secondspin.com? חנות יד שניה שגם מחזיקה מלא כותרים נדירים ו-OOPים למיניהם. המשלוח נראה לי זה 5.95$ (למרות שעוד לא ניסיתי להזמין מעבר לסרט אחד) עקב הממשק הלא נוח שלהם לבדיקה (ברגע שתאה מוסיף לסל קניות שלך זה כאילו כבר רכשת, עקב העובדה שהם צריכים לקחת מקדם בטחון בסרטים נדירים שיש להם רק עותק אחד)
 

slide2129

New member
../images/Emo103.gifנצל"ש - Six Feet Under

הייתי אתמול באופיס דיפו וראיתי שהם מוכרים את הסדרה בDVD בודדים (כמו חברים). לא מוכרים את הסדרה בארץ בתוך מארז המכיל את כל חמשת הדיסקים? וד"א, מישהו כאן רכש את הסדרה בארץ?
 

golin

New member
מוכרים את זה במארז אחד בארץ

אבל בדיוק קניתי את זה והתלבטתי אם לקנות בארץ או להזמין מחו"ל. זה הרבה יותר זול עכשיו באמזון בריטניה. 200 שקל כולל משלוח.
 

golin

New member
אבל

גם הגירסא של Zone 1 וגם הגירסא הבריטית מכילות 4 דיסקים ולא חמישה. בלייזרקלאב אכן טוענים שהגרסא הישראלית היא חמישה דיסקים, אין לי מושג מה ההבדלים.
 

yos mar1

New member
הגרסה הישראלית היא 4 דיסקים

והיא מצוינת . נ.ב ח.ח ל soak על הפרויקט !!!!
 

slide2129

New member
הגרסה הישראלית היא 5 דיסקים- בדוק!

העונות פשוט מחולקות באופן שונה על גבי הדיסקים. לדוגמא הדיסק הראשון מכיל רק את 2 הפרקים הראשונים.
 

golin

New member
אז אין שום הבדל אחר

בין ההוצאות האמריקאית והבריטית לישראלית חוץ מחלוקת הפרקים?
 

slide2129

New member
../images/Emo26.gif

בהוצאה הבריטית יש תרגום באנגלית בהוצאה של זון 1 יש תרגום רק בספרדית בשתי ההוצאות האלה יש 4 דיסקים. בהוצאה האזורית, זאת שנמכרת בישראל, יש תרגום גם לעברית בין היתר, והיא מכילה 5 דיסקים (שוב, רותם פרקים ואותן תוספות, רק מספר פרקים שונה על כל דיסק- כנראה בגלל המקום שתופסים כל התרגומים)
 

golin

New member
אני קניתי

באמזון הבריטי. זה עכשיו במבצע שם וזה הכי זול שמצאתי (כמו שאמרתי 200 שקל כולל משלוח). מכיוון שכל ההוצאות זהות (חוץ מהתרגום כפי שנאמר) ואם מוסיפים לזה את המשלוח הסופר מהיר של אמזון בריטניה ,נראה לי שזאת האפשרות הכי משתלמת.
 

AlanisJunkie

New member
אני קניתי את הגירסה של זון 1

ורק רציתי ליידע אותך שאין בה כתוביות לאנגלית, אלא רק לספרדית.
 

slide2129

New member
גם באופיס מוכרים את המארז?

כי אני ראיתי רק את הדיסקים הבודדים. יש סיכוי שבקופה יביאו לי את המארז או משהו כזה?
 

cands

New member
כל הכבוד למנהל הפורום!

 
למעלה