שימו לב על מה מתבסס מקרון

בון דוק

Well-known member
" בבסיס ההחלטה תכתובת רשמית בין מקרון לאבו מאזן. במכתבו הדגיש מקרון כי ההכרה מבוססת על שורת התחייבויות שהעביר אבו מאזן לצרפת, ובהן: גינוי של מתקפת 7 באוקטובר, התחייבות לרפורמות עמוקות ברשות הפלסטינית וקיום בחירות כלליות תוך שנה בפיקוח בינלאומי."

1.שוב פעם הפלסיטנים נדרשים להכיר בישראל למה שוב כי אף אחד לא מאמין להם ולא רק בישראל.
2. בחירות ברשות זה עלייתה חמאס
3. רפורמות לא תעזורנה, אף מדינה ערבית לא מתנהלת בשקיפות או מנהלת ממשל תקין ודמוקרטי.
4. גינוי ל 7 לאוקטובר, עצם זה שהוא נדרש לגנות מראה שהפלסטינים לא גינו ואני בטוח שזה גינוי כאילו, גינוי עקיף עם הסברים למה הצד הערבי צודק.
5. באיסלם מקובל לשקר לאוייב כשאתה חלש. סורה 16, פסוק 106. ומוחמד בעצמו יישם את הכלל הזה.

שוב פעם הצד הערבי מספק ניירות תמורת מתנות בפועל ונכסים דלא ניידי .
יש ציטוי של סאדאת "אני נתתי לישראלים מה שהם אוהבית - נייר והם נתנו לי מה שאני אוהב - אדמה"

 
נערך לאחרונה ב:

1ספי11

Well-known member
" בבסיס ההחלטה תכתובת רשמית בין מקרון לאבו מאזן. במכתבו הדגיש מקרון כי ההכרה מבוססת על שורת התחייבויות שהעביר אבו מאזן לצרפת, ובהן: גינוי של מתקפת 7 באוקטובר, התחייבות לרפורמות עמוקות ברשות הפלסטינית וקיום בחירות כלליות תוך שנה בפיקוח בינלאומי."

1.שוב פעם הפלסיטנים נדרשים להכיר בישראל למה שוב כי אף אחד לא מאמין להם ולא רק בישראל.
2. בחירות ברשות זה עלייתה חמאס
3. רפורמות לא תעזורנה, אף מדינה ערבית לא מתנהלת בשקיפות או מנהלת ממשל תקין ודמוקרטי.
4. גינוי ל 7 לאוקטובר, עצם זה שהוא נדרש לגנות מראה שהפלסטינים לא גינו ואני בטוח שזה גינוי כאילו, גינוי עקיף עם הסברים למה הצד הערבי צודק.
5. באיסלם מקובל לשקר לאוייב כשאתה חלש. סורה 16, פסוק 106. ומוחמד בעצמו יישם את הכלל הזה.

שוב פעם הצד הערבי מספק ניירות תמורת מתנות בפועל ונכסים דלא ניידי .
יש ציטוי של סאדאת "אני נתתי לישראלים מה שהם אוהבית - נייר והם נתנו לי מה שאני אוהב - אדמה"

מה לדעתך האלטרנטיבות לקיום מדינת ישראל יהודים ודמוקרטית בבטחה ?
 

1ספי11

Well-known member
אני לא מוכן לפרק את המדינה כדי לשמור על נתניהו שמאלני. אני מוכן לפרק את החמאס כדי לשמור על המדינה ואזרחיה.
אתה לא מוכן אבל זה מה שאתה עושה. לא החמאס הוא האיום אלא הכניעה שלנו לחרדים בעבור כהונתו של ראש הממשלה.
 

ביטניקט

Well-known member
" בבסיס ההחלטה תכתובת רשמית בין מקרון לאבו מאזן. במכתבו הדגיש מקרון כי ההכרה מבוססת על שורת התחייבויות שהעביר אבו מאזן לצרפת, ובהן: גינוי של מתקפת 7 באוקטובר, התחייבות לרפורמות עמוקות ברשות הפלסטינית וקיום בחירות כלליות תוך שנה בפיקוח בינלאומי."

1.שוב פעם הפלסיטנים נדרשים להכיר בישראל למה שוב כי אף אחד לא מאמין להם ולא רק בישראל.
2. בחירות ברשות זה עלייתה חמאס
3. רפורמות לא תעזורנה, אף מדינה ערבית לא מתנהלת בשקיפות או מנהלת ממשל תקין ודמוקרטי.
4. גינוי ל 7 לאוקטובר, עצם זה שהוא נדרש לגנות מראה שהפלסטינים לא גינו ואני בטוח שזה גינוי כאילו, גינוי עקיף עם הסברים למה הצד הערבי צודק.
5. באיסלם מקובל לשקר לאוייב כשאתה חלש. סורה 16, פסוק 106. ומוחמד בעצמו יישם את הכלל הזה.

שוב פעם הצד הערבי מספק ניירות תמורת מתנות בפועל ונכסים דלא ניידי .
יש ציטוי של סאדאת "אני נתתי לישראלים מה שהם אוהבית - נייר והם נתנו לי מה שאני אוהב - אדמה"

בדיוק, סורה 16, פסוק 106. כל עוד הצד המוסלמי חלש צבאית מול יריבו עליו לבקש הודנה או תהדיאה, אך איך שהוא צובר מספיק כוח עליו להפר את ההודנה שעליה חתם ולהשמיד את יריבו שאיתו חתם על הודנה.
 

DANIAVNI

Well-known member
בדיוק, סורה 16, פסוק 106. כל עוד הצד המוסלמי חלש צבאית מול יריבו עליו לבקש הודנה או תהדיאה, אך איך שהוא צובר מספיק כוח עליו להפר את ההודנה שעליה חתם ולהשמיד את יריבו שאיתו חתם על הודנה.
זה משנת 2009 הרבה לפני 07/10 בתרגום אוטומאטי של גוגל

לפני מספר ימים, מנהיג חמאס חאלד משעל פרסם הצהרה שמשמעותה, באופן לא מפתיע, חמקה מתודעת התקשורת המרכזית.

בהתייחסו לסכסוך הישראלי-פלסטיני, משעל אמר כי הפתרון האידיאלי שלו יהיה "מדינה בגבולות 1967, המבוססת על הפסקת אש ארוכת טווח. זה כולל את מזרח ירושלים, פירוק ההתנחלויות וזכות השיבה של הפליטים הפלסטינים". כשנשאל מה פירוש המונח "טווח ארוך", הוא ענה 10 שנים.

משעל הודה, עם זאת, כי "לא יכיר בישראל", ואמר לעמיתיו המנהיגים הערבים: "יש רק אויב אחד באזור, וזו ישראל".

מובן שקוראים מערביים תמימים שאינם יודעים דבר על האידיאולוגיה שמניעה את חמאס יפלו בפח של תכסיס זה, אך ניתוח מבוסס עובדות מגלה את ההונאה הזו, שהיא כרמית קצרת טווח. ראשית, הקביעה של פתרון "שתי מדינות" שבו ישראל תיסוג לקווי שביתת הנשק של 1967 היא רק פתרון זמני, ולא קבוע. בעבר, משעל הצהיר כי "מטרתנו ארוכת הטווח היא שחרור פלסטין [כלומר, אפילו החלקים בגבולות 1967!]. ישראל וארצות הברית מרימות את עצמן אם הן חושבות שאנחנו לא מסוגלות לעשות זאת". יחד עם התעקשותו שלישראל אין זכות קיום, כמו גם הרגשות ההשמדתיים של מגילת חמאס משנת 1988 (שבמאמר לעיל, משעל מבקש מאיתנו להתעלם מהם בנוחות), הדבר מצביע אפוא על כך שפתרון של "שתי מדינות" והפסקת אש של עשר שנים הן רק מדיניות זמנית של אופורטוניזם פוליטי.

זו לא הפעם הראשונה שחמאס קורא להפסקת אש. האחרונה נחתם ביוני בשנה שעברה . רק כמה חודשים לאחר מכן, נחשף כי חמאס בנה מספר מנהרות למטרת חטיפת חיילים ישראלים , אפילו בזמן שההפסקה הייתה בתוקף. כאשר ישראל תקפה אחת מאותן מנהרות, חמאס הגיב בטילים של קסאם והאשים את ישראל בהפרת ההפסקה.

האזכור הספציפי מאוד של חאלד משעל על הפסקת אש בת עשר שנים חשוב משום שהוא מצביע על האורתודוקסיה הדתית האסלאמית הסטנדרטית העומדת בבסיס האידיאולוגיה של חמאס. הוא גם מדגים מדוע אין להתייחס ברצינות להצעות הפסקת אש כאלה.

במשפט האסלאמי, הפסקות אש אינן נתפסות כמסמכי שלום מתמשך, אלא כדרכים מהירות להפסקת מעשי האיבה בזמן שכוחות מוסלמים חלשים מתארגנים ("אל תהיו עייפים ואל תיפטרו מלב, ותצעקו לשלום, כאשר אתם צריכים להיות בראש..." - קוראן מ"ז:35), שניתן לזנוח ברגע שהמוסלמים ירגישו בכך. לדוגמה, המדריך המשפטי האסלאמי הקלאסי עומדת אל-סאליק, אשר אושרה על ידי הסמכות הרוחנית הגבוהה ביותר של האסלאם, אוניברסיטת אל-אזהר בקהיר, כתואמת את האורתודוקסיה הסונית, קובעת בנוגע להפסקות אש:

"חייב להיות אינטרס כלשהו בכריתת הפסקת אש מלבד שמירה גרידא על הסטטוס קוו... אינטרסים המצדיקים כריתת הפסקת אש הם דברים כמו חולשה מוסלמית עקב מחסור בחברים או בחומר, או התקווה שאויב יתאסלם... אם המוסלמים חלשים, ניתן לכרות הפסקת אש לעשר שנים במידת הצורך, שכן הנביא (יבורכו אללה ויתן לו שלום) כרת הפסקת אש עם קורייש למשך זמן זה, כפי שסופר על ידי אבו דאוד. אין להתנות על מעבר לכך, אלא באמצעות הפסקות אש חדשות, שכל אחת מהן לא תעלה על עשר שנים . [ההדגשה הוספה]"
מדריך משפטי נוסף, ההדאיה , חוזר על כך ומוסיף: "אם האימאם יעשה שלום עם הזרים [מילולית, חרביס , כלומר, כופרים] לתקופה אחת (כלומר, עשר שנים [ההדגשה הוספה]) ולאחר מכן יבחין כי יתרון הדבר הוא לאינטרס המוסלמי, הוא רשאי במקרה זה לחדש את המלחמה כדין, לאחר שנתן להם הודעה מוקדמת..."

מוחמד עצמו הבהיר זאת במילים ברורות: "אם אי פעם נשבעתם לעשות משהו ומאוחר יותר תגלו שמשהו אחר עדיף, אז עליכם לכפר על שבועתכם ולעשות את מה שטוב יותר." (בוכארי פסוק ט, ב' 89, מס' 260) כל הבסיס לפסיקות המשפטיות הנ"ל נשען גם הוא על אירוע בחייו של מוחמד, בו הוא הפר אמנה בת עשר שנים שכרת עם אויביו, בני קורייש.

השלכותיו של עיקרון זה התבטאו לאורך ההיסטוריה, כאשר קיסרים ביזנטיים כרתו הפסקות אש קצרות רואי עם העות'מאנים ושילמו את המחיר כאשר המוסלמים ביטלו את הפסקות האש הללו באופן חד צדדי. ראינו זאת גם בא לידי ביטוי בסכסוכים עכשוויים רבים, בעיקר בעזה.

הלקח כאן הוא שלא ניתן לנהל משא ומתן עם ג'יהאדיסטים. החוק האסלאמי מתייחס להפסקות אש כהפסקות זמניות של מעשי איבה שמטרתן היחידה היא לשרת את המוסלמים. ג'יהאדיסטים לא צפויים לקבל שום סוג של הסכמי שלום אלא אם כן יש להם תפקיד אסטרטגי גדול יותר למלא במאמץ המלחמתי הכולל. הדבר היחיד שיכול להביא "שלום" מתמשך הוא כניעת הכופרים תחת החוק האסלאמי . לאור זאת, איש אינו צריך לתת לח'אלד משעל אפילו סנטימטר של מרחב תמרון כדי למכור את התעמולה שלו.
 

בון דוק

Well-known member
זה משנת 2009 הרבה לפני 07/10 בתרגום אוטומאטי של גוגל

לפני מספר ימים, מנהיג חמאס חאלד משעל פרסם הצהרה שמשמעותה, באופן לא מפתיע, חמקה מתודעת התקשורת המרכזית.

בהתייחסו לסכסוך הישראלי-פלסטיני, משעל אמר כי הפתרון האידיאלי שלו יהיה "מדינה בגבולות 1967, המבוססת על הפסקת אש ארוכת טווח. זה כולל את מזרח ירושלים, פירוק ההתנחלויות וזכות השיבה של הפליטים הפלסטינים". כשנשאל מה פירוש המונח "טווח ארוך", הוא ענה 10 שנים.

משעל הודה, עם זאת, כי "לא יכיר בישראל", ואמר לעמיתיו המנהיגים הערבים: "יש רק אויב אחד באזור, וזו ישראל".

מובן שקוראים מערביים תמימים שאינם יודעים דבר על האידיאולוגיה שמניעה את חמאס יפלו בפח של תכסיס זה, אך ניתוח מבוסס עובדות מגלה את ההונאה הזו, שהיא כרמית קצרת טווח. ראשית, הקביעה של פתרון "שתי מדינות" שבו ישראל תיסוג לקווי שביתת הנשק של 1967 היא רק פתרון זמני, ולא קבוע. בעבר, משעל הצהיר כי "מטרתנו ארוכת הטווח היא שחרור פלסטין [כלומר, אפילו החלקים בגבולות 1967!]. ישראל וארצות הברית מרימות את עצמן אם הן חושבות שאנחנו לא מסוגלות לעשות זאת". יחד עם התעקשותו שלישראל אין זכות קיום, כמו גם הרגשות ההשמדתיים של מגילת חמאס משנת 1988 (שבמאמר לעיל, משעל מבקש מאיתנו להתעלם מהם בנוחות), הדבר מצביע אפוא על כך שפתרון של "שתי מדינות" והפסקת אש של עשר שנים הן רק מדיניות זמנית של אופורטוניזם פוליטי.

זו לא הפעם הראשונה שחמאס קורא להפסקת אש. האחרונה נחתם ביוני בשנה שעברה . רק כמה חודשים לאחר מכן, נחשף כי חמאס בנה מספר מנהרות למטרת חטיפת חיילים ישראלים , אפילו בזמן שההפסקה הייתה בתוקף. כאשר ישראל תקפה אחת מאותן מנהרות, חמאס הגיב בטילים של קסאם והאשים את ישראל בהפרת ההפסקה.

האזכור הספציפי מאוד של חאלד משעל על הפסקת אש בת עשר שנים חשוב משום שהוא מצביע על האורתודוקסיה הדתית האסלאמית הסטנדרטית העומדת בבסיס האידיאולוגיה של חמאס. הוא גם מדגים מדוע אין להתייחס ברצינות להצעות הפסקת אש כאלה.

במשפט האסלאמי, הפסקות אש אינן נתפסות כמסמכי שלום מתמשך, אלא כדרכים מהירות להפסקת מעשי האיבה בזמן שכוחות מוסלמים חלשים מתארגנים ("אל תהיו עייפים ואל תיפטרו מלב, ותצעקו לשלום, כאשר אתם צריכים להיות בראש..." - קוראן מ"ז:35), שניתן לזנוח ברגע שהמוסלמים ירגישו בכך. לדוגמה, המדריך המשפטי האסלאמי הקלאסי עומדת אל-סאליק, אשר אושרה על ידי הסמכות הרוחנית הגבוהה ביותר של האסלאם, אוניברסיטת אל-אזהר בקהיר, כתואמת את האורתודוקסיה הסונית, קובעת בנוגע להפסקות אש:


מדריך משפטי נוסף, ההדאיה , חוזר על כך ומוסיף: "אם האימאם יעשה שלום עם הזרים [מילולית, חרביס , כלומר, כופרים] לתקופה אחת (כלומר, עשר שנים [ההדגשה הוספה]) ולאחר מכן יבחין כי יתרון הדבר הוא לאינטרס המוסלמי, הוא רשאי במקרה זה לחדש את המלחמה כדין, לאחר שנתן להם הודעה מוקדמת..."

מוחמד עצמו הבהיר זאת במילים ברורות: "אם אי פעם נשבעתם לעשות משהו ומאוחר יותר תגלו שמשהו אחר עדיף, אז עליכם לכפר על שבועתכם ולעשות את מה שטוב יותר." (בוכארי פסוק ט, ב' 89, מס' 260) כל הבסיס לפסיקות המשפטיות הנ"ל נשען גם הוא על אירוע בחייו של מוחמד, בו הוא הפר אמנה בת עשר שנים שכרת עם אויביו, בני קורייש.

השלכותיו של עיקרון זה התבטאו לאורך ההיסטוריה, כאשר קיסרים ביזנטיים כרתו הפסקות אש קצרות רואי עם העות'מאנים ושילמו את המחיר כאשר המוסלמים ביטלו את הפסקות האש הללו באופן חד צדדי. ראינו זאת גם בא לידי ביטוי בסכסוכים עכשוויים רבים, בעיקר בעזה.

הלקח כאן הוא שלא ניתן לנהל משא ומתן עם ג'יהאדיסטים. החוק האסלאמי מתייחס להפסקות אש כהפסקות זמניות של מעשי איבה שמטרתן היחידה היא לשרת את המוסלמים. ג'יהאדיסטים לא צפויים לקבל שום סוג של הסכמי שלום אלא אם כן יש להם תפקיד אסטרטגי גדול יותר למלא במאמץ המלחמתי הכולל. הדבר היחיד שיכול להביא "שלום" מתמשך הוא כניעת הכופרים תחת החוק האסלאמי . לאור זאת, איש אינו צריך לתת לח'אלד משעל אפילו סנטימטר של מרחב תמרון כדי למכור את התעמולה שלו.

בינתיים יש בשורות טובות
כנראה שבינתיים מקרון לא מצליח לגייס את המדינות החשובות במערב
 

Henry0

Well-known member
זה משנת 2009 הרבה לפני 07/10 בתרגום אוטומאטי של גוגל

לפני מספר ימים, מנהיג חמאס חאלד משעל פרסם הצהרה שמשמעותה, באופן לא מפתיע, חמקה מתודעת התקשורת המרכזית.

בהתייחסו לסכסוך הישראלי-פלסטיני, משעל אמר כי הפתרון האידיאלי שלו יהיה "מדינה בגבולות 1967, המבוססת על הפסקת אש ארוכת טווח. זה כולל את מזרח ירושלים, פירוק ההתנחלויות וזכות השיבה של הפליטים הפלסטינים". כשנשאל מה פירוש המונח "טווח ארוך", הוא ענה 10 שנים.

משעל הודה, עם זאת, כי "לא יכיר בישראל", ואמר לעמיתיו המנהיגים הערבים: "יש רק אויב אחד באזור, וזו ישראל".

מובן שקוראים מערביים תמימים שאינם יודעים דבר על האידיאולוגיה שמניעה את חמאס יפלו בפח של תכסיס זה, אך ניתוח מבוסס עובדות מגלה את ההונאה הזו, שהיא כרמית קצרת טווח. ראשית, הקביעה של פתרון "שתי מדינות" שבו ישראל תיסוג לקווי שביתת הנשק של 1967 היא רק פתרון זמני, ולא קבוע. בעבר, משעל הצהיר כי "מטרתנו ארוכת הטווח היא שחרור פלסטין [כלומר, אפילו החלקים בגבולות 1967!]. ישראל וארצות הברית מרימות את עצמן אם הן חושבות שאנחנו לא מסוגלות לעשות זאת". יחד עם התעקשותו שלישראל אין זכות קיום, כמו גם הרגשות ההשמדתיים של מגילת חמאס משנת 1988 (שבמאמר לעיל, משעל מבקש מאיתנו להתעלם מהם בנוחות), הדבר מצביע אפוא על כך שפתרון של "שתי מדינות" והפסקת אש של עשר שנים הן רק מדיניות זמנית של אופורטוניזם פוליטי.

זו לא הפעם הראשונה שחמאס קורא להפסקת אש. האחרונה נחתם ביוני בשנה שעברה . רק כמה חודשים לאחר מכן, נחשף כי חמאס בנה מספר מנהרות למטרת חטיפת חיילים ישראלים , אפילו בזמן שההפסקה הייתה בתוקף. כאשר ישראל תקפה אחת מאותן מנהרות, חמאס הגיב בטילים של קסאם והאשים את ישראל בהפרת ההפסקה.

האזכור הספציפי מאוד של חאלד משעל על הפסקת אש בת עשר שנים חשוב משום שהוא מצביע על האורתודוקסיה הדתית האסלאמית הסטנדרטית העומדת בבסיס האידיאולוגיה של חמאס. הוא גם מדגים מדוע אין להתייחס ברצינות להצעות הפסקת אש כאלה.

במשפט האסלאמי, הפסקות אש אינן נתפסות כמסמכי שלום מתמשך, אלא כדרכים מהירות להפסקת מעשי האיבה בזמן שכוחות מוסלמים חלשים מתארגנים ("אל תהיו עייפים ואל תיפטרו מלב, ותצעקו לשלום, כאשר אתם צריכים להיות בראש..." - קוראן מ"ז:35), שניתן לזנוח ברגע שהמוסלמים ירגישו בכך. לדוגמה, המדריך המשפטי האסלאמי הקלאסי עומדת אל-סאליק, אשר אושרה על ידי הסמכות הרוחנית הגבוהה ביותר של האסלאם, אוניברסיטת אל-אזהר בקהיר, כתואמת את האורתודוקסיה הסונית, קובעת בנוגע להפסקות אש:


מדריך משפטי נוסף, ההדאיה , חוזר על כך ומוסיף: "אם האימאם יעשה שלום עם הזרים [מילולית, חרביס , כלומר, כופרים] לתקופה אחת (כלומר, עשר שנים [ההדגשה הוספה]) ולאחר מכן יבחין כי יתרון הדבר הוא לאינטרס המוסלמי, הוא רשאי במקרה זה לחדש את המלחמה כדין, לאחר שנתן להם הודעה מוקדמת..."

מוחמד עצמו הבהיר זאת במילים ברורות: "אם אי פעם נשבעתם לעשות משהו ומאוחר יותר תגלו שמשהו אחר עדיף, אז עליכם לכפר על שבועתכם ולעשות את מה שטוב יותר." (בוכארי פסוק ט, ב' 89, מס' 260) כל הבסיס לפסיקות המשפטיות הנ"ל נשען גם הוא על אירוע בחייו של מוחמד, בו הוא הפר אמנה בת עשר שנים שכרת עם אויביו, בני קורייש.

השלכותיו של עיקרון זה התבטאו לאורך ההיסטוריה, כאשר קיסרים ביזנטיים כרתו הפסקות אש קצרות רואי עם העות'מאנים ושילמו את המחיר כאשר המוסלמים ביטלו את הפסקות האש הללו באופן חד צדדי. ראינו זאת גם בא לידי ביטוי בסכסוכים עכשוויים רבים, בעיקר בעזה.

הלקח כאן הוא שלא ניתן לנהל משא ומתן עם ג'יהאדיסטים. החוק האסלאמי מתייחס להפסקות אש כהפסקות זמניות של מעשי איבה שמטרתן היחידה היא לשרת את המוסלמים. ג'יהאדיסטים לא צפויים לקבל שום סוג של הסכמי שלום אלא אם כן יש להם תפקיד אסטרטגי גדול יותר למלא במאמץ המלחמתי הכולל. הדבר היחיד שיכול להביא "שלום" מתמשך הוא כניעת הכופרים תחת החוק האסלאמי . לאור זאת, איש אינו צריך לתת לח'אלד משעל אפילו סנטימטר של מרחב תמרון כדי למכור את התעמולה שלו.
לא לעניין

בהתחלה הסיכסוך לא היה דתי. עראפאת לא היה דתי.
אש"ף היה מורכב מאירגונים קומוניסטים, סוציאליסטים ....
ובזמן אוסלו הם היוו 80% מהציבור הפלסטיני.

התנהגות ישראל,
במיוחד הפרת ישראל את הסכם אוסלו, חד צדדית, ובלי הפרה של אש"ף,
הביאה את הפלסטינים לייאוש,
ודחפה אותם לזרועות המוסלמים הקיצוניים..

כך שהבעייה אינה האיסלאם,
הבעייה היא שישראל דוחפת את הפלסטינים לזרועות האיסלאמיסטים הקיצוניים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא לעניין

בהתחלה הסיכסוך לא היה דתי. עראפאת לא היה דתי.
אש"ף היה מורכב מאירגונים קומוניסטים, סוציאליסטים ....
ובזמן אוסלו הם היוו 80% מהציבור הפלסטיני.

התנהגות ישראל,
במיוחד הפרת ישראל את הסכם אוסלו, חד צדדית, ובלי הפרה של אש"ף,
הביאה את הפלסטינים לייאוש,
ודחפה אותם לזרועות המוסלמים הקיצוניים..

כך שהבעייה אינה האיסלאם,
הבעייה היא שישראל דוחפת את הפלסטינים לזרועות האיסלאמיסטים הקיצוניים.
ערפאת שם כאפייה בשביל הקישוט? זה שערפאת היה בארגון שמשלב דתיים וחילוניים לא אומר שהוא לא היה דתי, הוא לא הוריד את הכאפייה שלו מעולם, והוא שם את ירושלים המזרחית והמסגדים בראש המאבק. וזאת אגב עוד דבר מהותי, אם הסכסוך לא היה דתי, לא הייתה לערבים בעיה לוותר על מזרח ירושלים במסגרת הסכם חילופי שטחים, כבר העובדה ששני הצדדים לא היו מוכנים לוותר על המעגן הקדוש במזרח ירושלים הפכה את הסכסוך לדתי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
" בבסיס ההחלטה תכתובת רשמית בין מקרון לאבו מאזן. במכתבו הדגיש מקרון כי ההכרה מבוססת על שורת התחייבויות שהעביר אבו מאזן לצרפת, ובהן: גינוי של מתקפת 7 באוקטובר, התחייבות לרפורמות עמוקות ברשות הפלסטינית וקיום בחירות כלליות תוך שנה בפיקוח בינלאומי."

1.שוב פעם הפלסיטנים נדרשים להכיר בישראל למה שוב כי אף אחד לא מאמין להם ולא רק בישראל.
2. בחירות ברשות זה עלייתה חמאס
3. רפורמות לא תעזורנה, אף מדינה ערבית לא מתנהלת בשקיפות או מנהלת ממשל תקין ודמוקרטי.
4. גינוי ל 7 לאוקטובר, עצם זה שהוא נדרש לגנות מראה שהפלסטינים לא גינו ואני בטוח שזה גינוי כאילו, גינוי עקיף עם הסברים למה הצד הערבי צודק.
5. באיסלם מקובל לשקר לאוייב כשאתה חלש. סורה 16, פסוק 106. ומוחמד בעצמו יישם את הכלל הזה.

שוב פעם הצד הערבי מספק ניירות תמורת מתנות בפועל ונכסים דלא ניידי .
יש ציטוי של סאדאת "אני נתתי לישראלים מה שהם אוהבית - נייר והם נתנו לי מה שאני אוהב - אדמה"

בערך כמו ההתחייבויות של המחבלים שהשתחררו כמחוות לרשות הפלסטינית שהשמתחרר חתמו על התחייבות לא לעסוק בטרור. ועוד לקיים בחירות ברשות, זה אומר שגם אם אבו מאזן כנה, הוא יפסיד בבחירות וייבחר מישהו שלא מחויב להתחייבויות שלו.
 
למעלה