שימוש בקורא כרטיסים

argos

New member
שימוש בקורא כרטיסים

אני מוריד את התמונות מכרטיס הזכרון של המצלמה שלי באמצעות קורא כרטיסים. עד היום בחלונות זה עבד בסדר אבל עכשיו בסוסה הכרטיס לא מזוהה. במקום כל קבצי ה- JPG אני מקבל תיקיות וזבל. מישהו מכיר את הבעיה ? אני מריץ סוסה 10.1 עם KDE.
 

SML

New member
תוכל לפרט?

איזו מצלמה? איזה קורא כרטיסים? באיזו תכנה או באיזו פקודה השתמשת? מה היה הפלט?
 

argos

New member
אני לא מחבר מצלמה

המצלמה היא של פוג'י, אבל זה העניין - אני לא מחבר את המצלמה אלא מוציא את הכרטיס ומחבר לקורא כרטיסים גנרי, שמתחבר ל- USB. לא השתמשתי באף פקודה אלא חיברתי ל-USB. אם אני פוחת את MY COMPUTER של KDE אני רואה שהוא מזהה REMOVABLE DRIVE בנפח של הכרטיס. אני לא מכיר את הפקודה MOUNT, לכן לא השתמשתי בה. האם הייתי צריך ?
 
לא היית צריך להשתמש ידנית בmount

אבל, יתכן שיש שבוש בהגדרות העגינה האוטומטיות של המערכת שלך. mount(בלי פרמטרים, משורת פקודה) תחזיר מידע שיתכן שנוכל להגיד לך מה לתקן. כמו כן, יהיה נחמד לקבל גם את הפלט של cat /etc/fstab (שם מוגדרות ההגדרות לפעולות עגינה, כולל אוטומטיות).
 

argos

New member
הפלט שהתקבל

מפקודת MOUNT : /dev/hda2 on / type reiserfs (rw,acl,user_xattr) proc on /proc type proc (rw) sysfs on /sys type sysfs (rw) debugfs on /sys/kernel/debug type debugfs (rw) udev on /dev type tmpfs (rw) devpts on /dev/pts type devpts (rw,mode=0620,gid=5) /dev/hda3 on /home type reiserfs (rw,acl,user_xattr) securityfs on /sys/kernel/security type securityfs (rw) /dev/sdb1 on /media/usbdisk type vfat (rw,nosuid,nodev,noatime,flush,uid=0,utf8, shortname=lower) מפקודת CAT /ETC/FSTAB /dev/hda2 / reiserfs acl,user_xattr 1 1 /dev/hda3 /home reiserfs acl,user_xattr 1 2 /dev/hda1 swap swap defaults 0 0 proc /proc proc defaults 0 0 sysfs /sys sysfs noauto 0 0 debugfs /sys/kernel/debug debugfs noauto 0 0 usbfs /proc/bus/usb usbfs noauto 0 0 devpts /dev/pts devpts mode=0620,gid=5 0 0 /dev/fd0 /media/floppy auto noauto,user,sync 0 0 כולם כשקורא הכרטיסים מחובר
 
עשןי להיות מענין לנסות ...

כאשר הUSB מחובר, פתח מסוף ועבוד כroot 1. בטול העגינה הקיימת של המכשיר:
umount /media/usbdisk​
לאחר מכן, עגינה מחודשת עם פרמטרים מעט שונים:
mount /dev/sdb1 /media/usbdisk -o umask=000, cp-1255​
לאחר מכן, להכנס למחיצה /media/usbdisk, ולבחון האם הקבצים נראים כיאות. אם כן - יתכן שידרש שנוי כלשהו בהגדרות של fstab.
 

SML

New member
נסה ראשית לחבר את המצלמה

גם לי יש מצלמת פוג'י והזיהוי שלה והקריאה ממנה אוטומטי. שנית, הפעל את קורא הכרטיסים, הכנס לקונסול, הקלד - su ואחריו את ססמת רוט, ואחרכך lsusb והעלה לכאן את הפלט.
 

argos

New member
הפלט שהתקבל

Bus 001 Device 001: ID 0000:0000 Bus 002 Device 001: ID 0000:0000 Bus 004 Device 005: ID 058f:6362 Alcor Micro Corp. Bus 004 Device 001: ID 0000:0000 Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
 

SML

New member
נסה את הדברים הבאים:

ראשית הרץ כרוט dmesg והעלה לכאן את השורות המתייחסות ל Alcor Micro Corp. זה יאפשר להגיד לך איך לכתוב את פקודת mount. כמו כן, מתוך קונקורר פתח את media/ . ספר מה אתה מוצא שם ומה קורה כשאתה מנסה לפתוח מה שמצאת שם. עדיין לא הבנתי מדוע אינך משתמש ישירות בקריאה מהמצלמה.
 

gingis

New member
חיברתי מצלמת קנון לפדורה 5 אבל לא >

עובד מה לבדוק?
 

gingis

New member
אני מעוניין להבין איך gThumb 2.7.7

עובד בלי שהורדתי דרייבר האם הדרייבר הוא אוניברסלי או שהוא כבר חלק מהמנוע של הפדורה 5 אשמח לקבל הסבר או קישור על מנת להבין את השיטה בלינוקס.
 

argos

New member
פאדיחה : מסתבר שהבעיה היתה בפירמוט

של הכרטיס. הזיהוי בהכנסה של הכרטיס והקריאה שלו תקינים לחלוטים בסוסה. פשוט הייתי צריך לפרמט את הכרטיס ב- FAT ולא ב- fat32. תודה על העזרה.
 

SML

New member
yast - partitioner

רציתי להפנות את תשומת ליבך (ותשומת ליבם של קוראים אחרים) לכלי החזק הזה. התמונה המצורפת היא של מחיצות המחשב ממנו אני כותב כרגע, אליו מחוברת מצלמת פוג'י (המחיצה האחרונה למטה) הזיהוי והעיגון היו אוטומטיים לגמרי. ניתן להשתמש בכלי זה לפירמוט הכרטיס, להגדרת נקודת העיגון שלו, לעיגונו ולהתרתו מעיגון.
 
למעלה