נעים מאד, אני שי.
הצהבת דפים היא עניין טבעי לחלוטין, ולא עולה בדעתי כל דרך להפסקת התהליך הטבעי הזה, מלבד הרחקת הספר ממקורות-אור-ישיר. מה שאני יכול להבטיח לך הוא, שהדפים לא ימשיכו להצהיב ולהצהיב: לרוב הנייר מקבל צבע "קבוע", וזה טבעי לחלוטין, בגלל גילו. ספרי-תפילה, שהיו בשימוש קבוע, בלויים לרוב, וגם ערכם הכספי הוא נמוך, לרוב. לדעתי כריכה חדשה ומפוארת, כהמלצתו של אריק, תשמור על הספר באופן מצויין, למען הנוסטלגיה המשפחתית ולמען הדורות הבאים. אשמח לענות על שאלות נוספות, בהתאם לידיעותי, שי.